Zoznam spolupracovníkov ŠTB na internete

Oficiálne hľadanie v zoznamoch spolupracovníkov ŠTB bolo zatiaľ okrem známych Cibulkových zoznamov nemožné.

Ústav pamäti národa (ÚPN) vedený Jánom Langošom začal postupne zverejňovať mená spolupracovníkov ŠTB na stránkach ÚPN. Zverejnéné zatiaľ nájdete zväzky ŠTB z Košíc a Východoslovenského kraja.

Poznámka k stránkam: Veľmi čistý a moderný design, dobrá navigácia, použiteľné stránky. Autori zjavne nielen vedia o webových štandardoch, ale ich aj používajú. Stránky registra spolupracovníkov ŠTB sú kódované v XHTML 1.0 Strict (používajú kódovanie UTF-8 a dokonca sú servírované ako application/xhtml+xml). Potlesk! Vždy som vedel, že Ján Lángoš je pokrokový... Internet Explorer samozrejme trpí na Flash of Unstyled Content, ktorý sa dá veľmi ľahko odstrániť použitím prázdneho sktiptovacieho tagu s medzerou (<script type="text/javascript"> </script>). Čo je len menšia chybička krásy pre používateľov tohto zastaralého prehliadača. Dobre sú použité CSS štýly, dokonca nájdeme špeciálny štýl pre tlač (!). Celková podoba webu je výborná. Stránky sú jednoduché, prístupné, použiteľné a dokonca sémanticky správne.

O zväzkoch píše aj Tomáš Bella.

:: 17.11.2004 :: rubrika Komentáre :: pridal Daniel :: [*] ::

Diskusia:

Je to super

Napsal Roman Fremal ml da 22.02.2005 o 18:00:43


ddddd

Napsal Tomas da 18.03.2005 o 20:09:33


choce do rici

Napsal gargi da 18.03.2005 o 20:10:10


ddd

Napsal roman da 21.03.2005 o 10:44:53


je to perfektne

Napsal Dario Dizdarevič da 22.03.2005 o 12:26:59


bleeeeeeee

Napsal martin [web] da 04.04.2005 o 21:02:11


spokojne to je....

Napsal Matusko da 23.05.2005 o 10:42:41


chuj sa dovies

Napsal da 25.05.2005 o 11:43:06


tento zoznam je fraška-ozajstní spolupracovníci sa na ňom smejú!!!!

Napsal kgb da 17.03.2006 o 23:00:31


zerztfh

Napsal Vladimír [web] da 24.04.2006 o 09:03:14


Je to nanič

Napsal Pato da 24.09.2006 o 19:38:05


Napsal Franko da 09.11.2006 o 11:57:40


Napsal ondrejíček da 15.11.2006 o 22:49:12


Napsal Šatanek da 22.12.2006 o 07:18:17


Napsal Kerpcar da 24.12.2006 o 17:03:58


Do piči vyjebanej skurveny kokoci boli STB hajzlici.

Napsal S A T A N da 29.12.2006 o 11:11:55


Napsal kašák da 03.01.2007 o 17:28:35


Napsal martiš da 06.01.2007 o 16:07:13


Napsal Brádňanský da 12.02.2007 o 19:14:43


pal

Napsal joky [web] da 14.02.2007 o 13:47:34


Napsal jáN kAPUTA da 23.02.2007 o 16:47:42


Napsal Papáč da 25.02.2007 o 17:44:03


Napsal Jan Sokol da 27.02.2007 o 21:27:16


Napsal Juraj Hvozdík da 01.03.2007 o 17:51:23


Napsal filip da 01.03.2007 o 20:31:04


co kukas

Napsal miloš da 03.03.2007 o 21:21:00


Napsal schmi da 10.03.2007 o 20:33:04


niektore mena nachadzajuce sa vo zvazkoch stb sa v tomto cibulkovom zozname nenach8dzaju

Napsal da 25.03.2007 o 20:08:32


riaditel SOUo v TO Milan Nano:krycie meno-Fero :)))))

Napsal Dano da 30.03.2007 o 22:03:00


Väčšina eštebákov je dodnes na vysokých postoch , je to proste nanič , staré štruktúry sa proste vedia zašiť.

Napsal Vlado Kubík da 06.05.2007 o 07:52:06


Napsal bubrin františek da 07.05.2007 o 07:47:37


Profesní životopis



Byl jsem ředitelem jedného velkého koncernového podniku.
Kávu mi vařila sexy sekretářka, do práce jsem jazdil Tatrou 613.
Jednou za mnou přišli, abych zaplatil 5 000,- Kč na pohřeb člena ÚV KSČ.
Řekl jsem, že za 5000,- Kč pochovám celý ÚV sám.

Od té doby jsem pracoval jako ředitel malého podniku.
Kávu mi vařila stará sekretářka, do práce jsem jezdil Tatrou 603.
Jednou mi vyčítali, že jsem nebyl na poslední schůzi KSČ.
Řekl jsem, že kdybych věděl, že je opravdu poslední, přišel by jsem s transparentem.

Od té doby jsem pracoval jako mistr.
Do práce jsem jezdil vlastním autem, kávu si vařil sám.
Na stěně jsem měl obraz Husáka a Lollobrigidy. Řekli mi, abych tu kurvu sundal.
Sundal jsem Husáka...

Od té doby jsem pracoval na výkopech.
Do práce jsem jezdil na kole a kávu jsem si nosil v termosce.
Když jsem kopal, přišli za mnou, aby si kolo schoval, že tady půjde sovětská delegace.
Řekl jsem, že se nemusí bát, kolo mám zamknuté a pojištené.


... a od té doby jsem byl nezaměstnaný ....
ale život mne poučil
.... byl jsem dlouhé roky nezaměstnaný, pak přišel sametový převrat ...

Nechal jsem se rehabilitovat
Od té doby pracuji v politice.
Kávu mi vaří sexy sekretářka, do práce mě vozí řidič v Audi.

Držím hubu a zvedám ruku, jak je potřeba.
Moje životná úroveň zase stoupá. Na výstřelky mládí jen v hezkém vzpomínám

AJ TAK TREBA PO NICH ÍSŤ!!
NEBUĎTE VŠETCI AKO TYPICKÍ SLOVÁCI - SILNÍ IBA V KRČME ZA STOLOM! TOTO IM VYHOVUJE. DOKEDY CHCETE ŽIŤ V TAKOMTO SRAČKOVOM ŠTÁTE?

Napsal dani da 10.05.2007 o 15:07:46


vyborne ,zasmiala som sa

Napsal maria hajdova da 11.05.2007 o 16:48:46


Všetkých komunistov mali povešať
na konáre ako v Madarsku v roku
1957, zabiť aj ich potomkov!!

Napsal Balúch da 15.05.2007 o 19:21:42


Napsal Eližer da 24.05.2007 o 15:31:16


Napsal ELIžER da 24.05.2007 o 15:40:50


Napsal Arnold KLEIN da 03.07.2007 o 18:55:59


Napsal kučera da 14.09.2007 o 11:23:24


Napsal Dobrota da 19.09.2007 o 06:42:24


Jste o krok před námi.V ČR se takového seznamu hned tak nedočkáme.Jen mne napadá. Zůstane jen u seznamu, nebo se z něj také vyvedou nějaké závěry?

Napsal Jiří Buček da 03.10.2007 o 16:35:37


Myslíte si,že tento zoznam zmení
osud ľudí,ktorí sa psychicky zrútili,lebo nerozumeli prečo sú
trestané ich deti keď ich neprijali na školu s odvolaním na národnosť ,alebo nelojálnosť ku kom.strane?
Pán Pačesa by o tom
určite vedel niečo povedať.Touto cestou sa ospravedlňujem všetkým jeho čestným menovcom a príbuzným,ktorí možno ani nevedeli čím sa zaoberá.
Agenti konali z vypočítavosti
čo je podľa mňa úmysel,preto nechápem prečo nie sú trestaní.

Napsal da 11.10.2007 o 20:37:43


prestante uz o tžých kom roízprávať vesd aj vasi otžcovia studovali za tej doby a teraz sa tvária ako najvatsí vsevedckovbia

Napsal igor da 20.10.2007 o 19:36:28


Napsal memersheimer da 31.10.2007 o 11:52:12


Čo sa stalo,že je také ticho ?
Alebo sa už máme tak dobre,že sme všetko zabudli?

Napsal da 24.11.2007 o 21:00:58


Napsal frantisek kucma da 17.12.2007 o 14:15:21


HAHAHA SMRT KAPITALISMU - NEH ZIJE KOMUNIZMUS !

Napsal LEnin [web] da 20.12.2007 o 12:42:14


boha kde su tie zoznamy sak sa ku nim neda dostat

Napsal didi158 da 06.01.2008 o 10:15:43


zoznamy su na http://www.upn.gov.sk/regpro/

Napsal zvazky stb [web] da 15.04.2008 o 14:40:38


Napsal balgova leontina da 19.04.2008 o 22:34:02


Do pip.Preco Nitra kraj je len do roku 1960?Preco k menam nieje priradena aj prislusna obec ci mesto prip.adresa.Zbytocna provokacia a strata casu.Je to na pip.

Napsal Rado da 06.05.2008 o 17:39:48


xcv

Napsal da 09.05.2008 o 17:14:01


Pojezdala Milan -majster elektroudržby v ZŤS-VSS v osemdesiatých rokoch. Komouš jak repa.

Napsal Tygry da 09.05.2008 o 17:19:28


Spráná adresa je www.cibulka.net

Napsal xxx [web] da 12.06.2008 o 07:32:26


Napsal sokol miro da 08.07.2008 o 11:56:17


cawete nacisti skoda ze tu neni nas mili adik h sedemi na pive s adolfom a heinrichom a po veceroch robime swingers party a je to super a nech zije nacisticke nemecko hai hitler

Napsal eva bravnova da 08.10.2008 o 19:54:35


Kde sú tie svine čo nás tam pozaťahovali. Čo Kever Ty sviňa štb-acka!Všetkých čašníkov z kaviarne Bystrica si tam zatiahol.

Napsal Agent da 31.10.2008 o 22:56:03


KED SOM ZISTIL,ZE MOJ BRAT BOL ESTEBAK,JE MI ZLE,NEBAVIME SA A ANI NEBUDEME.DOKONCA MU NESTACILO JEDNO KRYCIE MENO,MAL ICH TRI,HANBIM SA .

Napsal KAROL da 01.12.2008 o 08:51:50


metes milan tam nebol to bol jeho otes mate tam velke medzery ten bol z or.polhori

Napsal kornel da 06.12.2008 o 08:15:52


Napsal jan kucera da 26.12.2008 o 15:26:25


ako si mozem pozrit ten zoznam???

Napsal majec da 07.04.2009 o 20:56:25


Napsal palagyi ludovit da 31.05.2009 o 15:21:41


Len jednemu nerozumiem,preco ich hned po revolucii narod nevesal,ale nechali ich dalej fungovat,az do dnes.

Napsal da 07.07.2009 o 00:08:15


o ktorych viem ze su,tak tu nie su

Napsal Mirec da 19.07.2009 o 21:13:24


aspon clovek vie koho ma za suseda,ved oni drzia spolu stale a budu. ked ich odhalia tak sa to strati z UPN

Napsal Mirec da 19.07.2009 o 21:15:37


degesi a hajzli,aj dnes poniektory sa drzia na vysich miestach,akoby nic

Napsal koberec da 24.09.2009 o 21:25:23


O tých čo po nežnej revolúcii sprivatizovali za korunu a rozkradli tento štát a popredali zlaté vajíčka štátu,a stále z tej hlbokej jamy načieraju čo tu komunisti zanechali,dnes su z nich úspešní podnikatelia a celebrity,o tých sa tu bude kedy písať ????

Napsal Peter da 25.09.2009 o 16:44:44


súhlasím s petrom,lebo mi to pripomína jedno príslovie zlodej kričí-chyťte zlodeja.komunisti možno narobili veľa chýb ale nech mi čo len jedneho ukážu čo má velke majetky,drahe auta a konta v zahraniči,tých ktorých teraz odsudzuju žijú v skromných príbytkoch.

Napsal ludvik da 25.09.2009 o 18:13:58


chcelo by to genia,ktory vymysli system na fungovanie spolocnosti bez takej pocetnej vlady,a tym padom zmizne vela podobnych problemov,pretoze to o com tu pisete funguje nadalej,ibaze pod inym nazvom.

Napsal Mario da 03.10.2009 o 17:24:02


Dokedy tu bude táto bolševická čvarga,tak tu poriadok nebude.A slovákom je to jedno,nie su draví.Ked pivo bude od zajtra za 10 eur tak to zaplatia a idu dalej.Takýmto sposobom sa nikam neprederieme a budeme sa pozerat ako nás bolševici okrádaju o národné majetky.

Napsal Pišta da 08.10.2009 o 17:11:34


Napsal cipov da 24.11.2009 o 22:11:36


VšETCI GARDISTI ZA PRVéHO FAšISTICKéHO SLOVENSKéHO šTáTU, PO SKONčENí VOJNY PREZLIEKLI KABáTY A STALI SA Z NICH KOMUNISTI-KARIERISTI, KTORí STáLE PRESADZOVALI SVOJU FAšISTICKU IDEU. V PRIEBEHU VOJNY LIKVIDOVALI BOLšEVIKOV A TAK ZVANýCH NERIATELOV šTáTU.KTO BOL ZA TISOVHO PREZIDENTOVANIA NEPRIATEL šTáTU? LIKVIDOVANIE ĽUDí V MENE BOHA, ZA KTORýM SA VšETCI OHáNALIA SCHOVáVALI.VYSVACOVAT NEMECKé ZBRANE PROTI SVOJíM RODáKOM-SLOVáKOM, NA ICH POTLAčENIE A VRAŽDENIE. PREČO DOTERAZ TAK ZVANý UPN NEZVEREJNIL MENá A OSOBY, KTORé SA PODIELALI NA LIKVIDáCII A VRAŽDENí SLOVENSKéHO OBYVATELSTVA. "UPN" Má PROBLéMY LEN S TOTALITNýM REžIMOM OD R.1948. VEď tí istí, čo boli v HG, PRENASLEDOVALI A VRAźdili svoj národ, počas totality, vybudovali si ju znova oni,znova prenasledovali, udávali a vaznili obyčajných ľudí,ktorí chceli žiť svoj život.príklad:dajte somárovi do rúK opraty.

Napsal da 13.12.2009 o 15:21:16


som rád ,že sa to všetko zverejnilo aspoň poznám pravé tváre podlých udavačov

Napsal gábor da 01.08.2010 o 18:49:59


Napsal Vladimír Panák da 15.09.2010 o 18:01:22


komunistické špiny bolo treba povešať, aj ich deti !

Napsal da 18.01.2011 o 12:48:12


Kde sa dá stiahnuť kompletný zoznam štb?

Napsal kvas da 25.01.2011 o 21:52:00


Napsal da 21.03.2011 o 22:54:59


Vela veci za komunizmu bolo inac. Kazdy mal pracu.TEraz je nezamestnanost a su sj zobraci.Sme v unii a to diktatura,ktora nema konca.Ty hajzli co su tam hore nam stale zneprijemnuju zivot.Vobec ich nezaujima ako budu ludia zit.Ako sa tu iba sustavne len zdrazuju to je strasne dokedy?Toto sa musi zmenit a tychto hajzlov by mali povesat ........

Napsal Mary da 27.03.2011 o 18:27:19


Napsal Zanvitova Blanka da 30.03.2011 o 17:56:10


všetci bývalí bolševíci sú teraz aktívni vo všetkých stranách na Slovensku. Je ich plno SDKU, SNS, ale najviac SMER to je samá červená farba. Finančná oligarchia je na Slovensku eštebácko bolševícka a tak aj vypadá celá morálka našej spoločnosti. Tento chliev už nevyčistí nikto od eštebákov a bolševíkov, právo nefunguje a ak áno len pre bolševíkov, chudák ostal chudákom a hetera heterov, len ma väčší otvor do vagine a ústa nenažraté, preto celá zlodejina za bývalej vlády prešla teraz na plecia nás žobrákov.

Napsal SOVA da 04.05.2011 o 14:25:24


Kurva najviac ma mrzí ,že sa k tým zoznamom neviem dostať,Ako to robíte ???

Napsal Suchý Anton da 24.05.2011 o 20:23:30


Bože, všetci nadávate na komunistov, ale všetci - teda skoro všetci, by ste chceli, aby sa to vrátilo, napr: zadarmo školstvo, zdravotníctvo, dostatok práce a iné, chcem povedať, že neviete čo chcete, mne bolo v tej dobe fajn, pokiaľ niekto niečo nevymamľasil

Napsal Janka da 31.05.2011 o 21:36:30


Napsal da 05.06.2011 o 07:06:24


Tí ktorí sa dostali do zoznamov štb bez ich vedomia, mali byť vyselektovaní. O občanoch si môže bez ich vedomia robiť záznamy napr. miestny farár, miestny obecný úrad, poľovnícky alebo rybársky zväz a tiež i matka Pôstková. Tí ktorí dali zverejniť tieto štátne dokumenty sú zradcovia. Nech je štát aký je, nesmie vydávať svoje informácie. To platí i o ostatných niektorých socialistických štátoch čo tak urobili. Koľko bolo vo svete prevratov, kôľko štátov vydalo na verejnosť spolupracovníkov? Udavači, ktorí to robili za peniaze pre komančov sú tí zlodusi, ale zase sa mal s tým vzsporiadať štát. V tom majú zase prsty komanči, aby odlákali pozornosť na seba a tak hodili tieto informácie svojim mediálnym prisluhovačom a darebákom do rúk. Je správne, čo bolo horevyššie uvedené, že by sa mali po každom prevrate, tak ako bývalo v rímskej ríši, bývalí mocipáni aj s potomkami vykynožiť. Lebo na tých komančov nezaberá ani Reglone ani Rondup.

Napsal Mráz da 14.06.2011 o 00:13:29


Napsal ladislav herman knaz sk da 01.07.2011 o 15:07:55


má to vobec dneská zmysel? len sa podívajte aké maju dnes ludia starosti. velká nezamestnanost, vysoké ceny,rušenie nemocníc,zdravotná starostlivost čím dalej je nedostupnejšia.a čo naši politici?tí maju svoje starosti, ako sa udržat pri korite a obhajovat svoje sukromné ekonomické záujmy.

Napsal palo da 03.07.2011 o 18:35:51


9.7.2011som si prezrel zoznam spolupracovnikov stb a nasiel som si svojho estbaka.ked si spomeniem na casi v mostarni brezno tzv.kamarata ivana tagaja stbaka kricie meno duo tak sa mi vela veci objasnilo.tento clovek v zivote nedokazal nic len udavat a cez stbakov dokonca pracoval s mladezou.kto sa pred nim neplazil tomu sa tento clovek postaral o buducnost.a kolko takychto neschopnych udavacov zilo z poctivej prace ludi ktori tazko pracovali v tomto podniku az ho darebaci ako ivan tagaj dostali na kolena.

Napsal brezno da 09.07.2011 o 18:28:35


Napsal da 10.07.2011 o 13:10:21


....zhrozená som v zozname našla mená ľudí....ľudí, ktorí boli a mnohí sú dodnes súčasťou môjho života.....Tento zoznam nič nerieši, nikoho nepolepší....nikomu už nepomôže. Skutok sa stal....trest neprišiel a obzretie sa, je boľavé. ŠTbácke detičky študovali...a boli ŠTbáckymi úspešnými rodičmi pripravovaní na zmenu...., na tú zmenu, ktorou sa malo stať Slovensko Švajčiarskom. Mali pravdu, tieto zrúdy majú Švajčiarsko na Slovensku. A ostatní skapte keď ste si neurvali.....a nezaradili sa.......

Napsal Dôchodkyňa da 20.10.2011 o 00:36:02


Cela zmena rezimu, bol podvod. Pocnuc Zifcakom na Narodnej triede! Do menovej odluky existoval itinerar, podla ktoreho estebaci usmernovali vyvoj vo state! Revoluciu si zrezirovali sami, pretoze uz nedokazali drzat krok so zapadom. Teraz v zmysle scenara ovladli ekonomiku! Ku stene ich treba treba postavit!

Napsal gejza da 28.10.2011 o 21:51:31


Pykáme za stalinský model socializmu.Všetko čo povedal Marx,Engels o socializme a komunizme je pravda.Socializmus a komunizmus sú najspravodlivejšie spoločenskésystémy.Oni za to nemôžu ako boli deformovanév bývalom Ćeskoslovensku,ZSSR,NDR,Poľsku,Maďarsku a inde.Sociálna politika ČSSR predbehla výkonnosť ekonomiky a to bol hlavný dôvod..Oni kapitalisti radi obsadili temto priestovný dôvod prečo socializmus tlak nevydržalzatiaľ je to tak.Kaoitalizmus sa zachránil len preto lebo padol socializmus.Niektorí z vás poslali svoj názor,ktorý hraničí s primitivizmom.Hovorím toptreto lebo socializmus aj keď taký aký bol znamenal pre ľudí jenoduchých ľudí viac istoty,práccu,vzdelanie atď.Myslím si,že v socializme je budúcnosť tak ako to predpovedal Marx aj Engels.mimochodom syn továrnika.

Napsal voják da 05.11.2011 o 22:06:02


VojákOspravedlňujem sa za chyby,ktoré som urobil na počítači,za svojím si stojím.Dnešná kríza začala v Usa,prešla do Europy a akosi pomaly pokračuje ďalejJK e do toho zapojený finančný sektor,ktorý nám postupne vytvoril ilúziu ako všetko prebieha skvele až vynikajúco a tento sektor v spolupráci ekonomickými a politickými špičkami nám začali vytvárať iuziu dokonalosti.Potopili a oklamali miliony ľudí,mnoho ľudí zo zúfalstva ukončilo svoj život.Aj toto je tvár kapitalizmu,veľa pozlátka a zatým nič.Od roku 89 máme vysoku nezamestnanosť- okolo 500000 a Mikloš hovorí o obrovských makroekonomických úspechoch.V mnohom sme si zlikvidovali naše podniky,družstvá,pomaly všetko musíme dovážať.Toto všetko sa v iných štátoch považuje za sabotáž,len nie u nás.Odovzdali sme za babku naše zlaté sliepky a pretože Mikloš má diery v rozpočte tak nám pomaly zdaní aj vzduch.Rovnú daň na potraviny a lieky nemajú ani v Česku ani v Poľsku,Veľké protesty pracujúcich ľudí na celom svete za svoje práva ekonomické,ale aj politické a sociálne sú tried.boj

Napsal da 05.11.2011 o 22:46:48


Pravde podobne aj tých by ste tí niektorí chceli trestať.Som za to aby zločiny boli potrestané,ale to by znamenalo,že sa pôjde od kedy?Od inkvizičných procesov,od zločinov a trest.činov za Rakúsko-Uhorska,od čias 2.ČSR,alebo čias Slovenského štátu?To je zložitá otázka a ešte 5ažšia odpoveďPrečo sv.církev tak zarputilo mlčí o zverstvách,ktoré napáchala a to nielen za čias inkvizície.To napokon oni hovoria,ženraz bude každý stáť pred božím súdom,a to mnohí z nich sa neboja.Jarozlišujem medzi duchovným povznesením národa a cirkevnými hierarcghijami.Tie majú za 2011 rokov už tak prepracovaný systém,že 40 rokov socializmu je proti tomu nič,keby oni mali ústav pamäti národa ,to by sme sa dozvedeli veci?!Langoš by sa čudoval.Tak ako kapitalizmus plodí krízy a môže kdečo navymýšľať časovo speje k zániku a je nereformovateľný,tak aj vysoká hierarchia církve je nereformovateľná a tikajú týmto úbožiakom pomaly hodiny času,potom budte vy chlapci z Langošovho ˇUPN v srehu aby ste nezmeškali čas budete potrební pri odhaľovaní ďaľších nepravostí .,len to nerobte tak úboho ako doc-Pešek,ktorý na VPAKG vyučovval dejiny KSČa dnes ako pracovník SAV prednáša a publikuje práce,ktoré sú v rozpore s tým čo niekeedy predášal.Určíte bol členom KSČ.Taký človek si zasúži len opovrhnute-spoločenské.Takíľudia pre osobný prospech sa spoja aj s diablom.Ten si nič nezasúži len opovrhnutie.

Napsal Voják da 05.11.2011 o 23:41:57


Nechcem dlho písať,ale jedno mi nejde do hlavy-Nedávno ste vystupoval na ČT 24 spoku s mladým Rumlom.Vy ste pravdepodobne niečim posadnutý a to pravdepodobne odporom k komunizmu.Ja znovu zdôrazňujem:to čo sme u nás mali bol určitým soôsobom stal.model socializmu.Tento ,model sa za 40 rokov tiež vyvíjal,sko všetko v živote.Československo budovalo paemokraciuod roku 1918,pýtam sa bola ideálna?Masaryk na popud americkej Wilsonovej legendy začal budovať jednotný čsl.štát,čo sa potom vypomstilo v roku 1938-39,keď došlo k rozpadu ČSR a vzniku protektorátu Čechy-Morava a vzniku Slovenského ľudáckého štátu.Bolo to preto lebo od začiatku štátu 1918 neboli riešené otázky spravodlivého,paritného a rovnomerného riešenia národnostnej otázky.To pretrvalo až doroku1989.Tento problém nevedeli v

Napsal Voják da 09.11.2011 o 15:03:47


Národnostná otázka a jej neriešenie v ČSSR malo podtext internacionalizmu,pod neho sa dá schovať všetko,ale štát ako tak fungoval 74 rokov a môžem povedať sám za seba-bol to dobrý štá.Po roku 1989 nebola politická vôľa tento štát udržať.Politici hovoria -budme radi,že pri delení nebolo krviprelievanie.,naopak boli to hody,kosti sa tým šelmámušlo dosť,tak ako krviprelievanie.Oni si to potichu rozdelili"bolo toho dosť-tých zlatých sliepok oktorých hovoril Miloš Zeman,poča kúponovky" a ty národ buď rád lebosme nechceli krviprelievanie.Toto je presne systém parl.demokracie.Nie pre národ,nie pre tých,ktorí tvoria hodnoty,ale pre špekulantov a podvodníkov.Tento systém nieje príliš vydarený.Napadáte p.Cibulka KGB,ŠTB atďPoviem vám to rovno do očí-Aj tietonormy a zákony v ČSSR vychádzali zo zákonného rámca,trebárs zákona naq ochranu republiky.Verte mi,že ak by som dne vyvíjal činnosť proti republike ,zatočia so mnou ako s malým chlapcom.

Napsal Voják da 09.11.2011 o 15:38:39


dopíšem to:každá služba má svoje vymedzené poslanie,hlavne je povinná chrániť a brániť ekonomické,politické záujmy daného štátu,ale aj práýva občanov a soc.skupín v tomto štáte,Chcete povedať,že všetky tieto skupiny pracovali pre štát?Havel a ďaľší jemu podobní pracovali pre soc.stát.Boli aj zakuklenci,ktorí boli v strane a pracovali proti štátu a KSČ.Dnes sa to deje bežne.Bezpečnostné služby zo zákona sú povinné hájiť záujmy štátu,tak tu nehovorte o zločincoch,pretože ste ním tiežZapamätajte si,že demokracia je vždy pre niekoho,ale vždy proti niekomu.Je to možno paradox čo vám napíšemsystém parl.demokracie leď sa chce za niečo poriadne schovať tak vyhlasuje buď reformy,škrty v štátnom rozpočte,balíčky opatrení

Napsal voják da 09.11.2011 o 15:59:49


a iné nezmysly aby odpútal pozornosť ľudí od omnoho zložitejších a vážnejších problémov,ktoré ľudí trápia na Slovensku,ale aj v Čechách.Churchill raz poveda "demokracia je najhorší sysém vládnutia,ale zatiaľ nikto lepší nevymyslel".Veľmi sa mýlil,existuje systém socialistickej demokracie,kde si ľud bude spravovať svoje veci sám.Týto dobrodruhovia nás dostali vývojom o 20 rokov dozadu,nevieme kedy to skončí,ale raz to skončí.Vznikom socializmu boli aj záp.štáty nútené korigovať sociálnu poliotiku vočí svojím občanom ,čo znamenalo prijatie rady soc.zákonov a opatrrení v USA VB,Francúzsku,Tal atď.Soc.politika hlavne v ČSSR bola tak veľkorisá,že to vyvvolálo

Napsal voják da 09.11.2011 o 16:22:31


lo obdiv,ale aj hnev .Obdiv u pracujúcich,hnev u kapitalistov,pretože na popud svojích vlád,ale aj podľa medzinárodných dohovorov museli prijať kompromisy v mnohých oblastiach ,aj v sociálnej ,čím socializmus na východe dopomohol tomu,že sa začalo žiť lepšie aj ľuďom na západe.Teraz vlastne keď došlo k povaleniu socializmu,postupne sa zhoršujú aj podmienky ľudí práce na západe o bývalom východnom bloku ani nehovorím.Kde sú tir Havlom proklamované Švýcary?On a pár vyvolených ich už má,a čo zbytok.Čítal som o ňom pár článkov ,ktoré napíssl o ňom jeden jeho spolupracovník disentu a môžem s tým len súhlasiť,klamár,podvodník atď

Napsal voják da 09.11.2011 o 16:38:50


Napsal da 14.11.2011 o 06:18:02


toľko nenávisti,koľko je tu v niektorých ľuďoch,ktorí tu píšu je až neuveriteľné.Mnohé odpovede su proste neuveriteľné a sú za,máme množstvo problémom,ktoré sú aj otázkami,ako saa budú ďalej rozvíjať naše bratské národ?Boli rozdelené bez toho aby sa k tomu vyjadrili,prečo ústav pamäti národa nezaznamenáva aj zverstva,ktoré sa stali po roku 89,pýtam sa prečo?Je to vôbec ústav? ˇ4O sleduje,kto to platí?Je zameraný účelovo,tendenčne.Ak neposudzuje dejimy komplexne , šírke a hlbke problémov,potom je to zariadenie ,ktoré pracuje tendenčne a na niečiu objednávku a je vlastne namierené proti občanovi,ktporému podsúva informácie tendenčne,bez hlbšej analýzy spol.javov a orocessov

Napsal vpoják da 18.11.2011 o 23:40:13


s.Mrázom sa dá v niečom súhlasiť,každý štát si má chrániť svoje informácie,niekedy aj za každú cenu.Uvediem jeden príkla po roku 89 Havel pozval vysoké voj.zloýky Nato na prehliadku gen.štábu našej armády.Pnáni generáli si veselo fotili mapy,rôzne tajné dokumrnty,systémy mobilizačného rozvinutia a zab.armády, a mnohé iné veci.Tento systém sa bidoval nekoľko rokov ,pracovalo ma tom mnoho ľudí a sál vtedy obrovské miliardy Kčs.Vinou naivity jedného človeka-Havla došlo k jeho vyzrademiu.Hlavne,že sľubil vernosť najprv ČSSR,potom ČSFR.Skúste mi defjnovať pojem -vlastizrada,keď mi to vysvetlíte a ja to pochopím,budem rád,Myslím si,že toto je vlastizrada,Vyzradil niečo na čo nemal mandát ako prezident.Jeho povinnosťou je hájiť záujmy štátu.

Napsal Voják da 19.11.2011 o 00:14:58


pozrite si, kto sedi na čelných postoch niekdajších štatnych podnikov? Bývalí súdruhovia z ktorých sa teraz stali tvrdí kapitalisti napr. Púchov atď. Títo páni dávno dopredu vedeli, ako pôjde vývin štátu dopredu, sami si to cez ŠTB zrežírovali a tak, zatiaľ čo disidenti preberali politicku moc a ekonomiku o ktorej s. Čalfa povedal, že prejedli sme si to, čo mali jest generácie po nás, títo pani sa b e z t r e s t n e dostali k moci ekonomickej a teraz sa nám, čo sme nikdy nemali nič veselo smeju zo svojich luxusných fár! Celá revolúcia bol komplot ŠTB a KSS.No božie mlyny stále melú a títo kapitalistickí súdruhovia si svoj majetok do hrobu nezoberu. Mali skončiť, ako Caučescu v Rumunsku !!!

Napsal gejza valient /šlapka/ da 23.11.2011 o 19:27:00


poznám takých ľudí veľaa som z toho zhrozený,ani brvou nemrknú.povytvárali si rôzne s,r,očka atď.Politickú situáciu využili na zvýraznenie svojej ekon.mociJeden človek ktorý bikdy nebol členom KSČ mi raz oivedak
l-nikdy som nebol členom strany,ale vždy som bol konunistom-aké je to vystižné.Pred rokom 89 bolo v KSČ asi 1,2 mil členov a kand.KSˇ4.Koľko z nich bolo ozajstných komunistov ?Asi málo.Je vidno na dnešných pomeroch.Títo prospechári ,karieristi,darebáci vždy idú tam kde im kvapká,preto sa systematicky roztiahli do ostatných strán.To je pre rozvoj rob.hnutia na Slovensku len dobreRaz títo lumpovia prídu aj o ekonomicku moc,ktorú im na podnosedoniesla samotná robotnícka trieda,rošníci a naša inteligencia.Potom to už bude iná káva,bude to iná revolúcia.Je potrbné vytvoriť taký politický systém a systém sockálnej spravodlivosti,kde každý človek podľa svojich schopností,ale aj možností sa má podieľať na tvorbe hodnôt.Prajem si to z celého srdca,Naši odborníci často a radi sprofanovali názov slova-komunistický.Toto slovo dnes vyvoláva hrôzu,mnohí hlupáci s tým zastrašujú mládež,dokonca ani pápeži pri tomto slove needia preglgnúť poriadne slony,a často na toto slovo pľuli.Aj dns obchádza Europou strašidlo komunizmuPreštudujte si poriadne Marxa a jeho Kapitál a porovnajte to s súkromným vlastníctvom výrobnžch prostriedkov.Marx má pravdu ,je to nad slnko jasné.Niektorí tu písasli - komunistov treba vešať,,ničiť ich,a neviem čo ešte.Je potrebné vysporiadať sa s člemnmi strany,ktporí tak hlboko pokrivili túto ideu v spoločnosti.Tým katom odkazujem,môžete človeka zabiť,ale myšlienku vedecky preskúmaných a preverených metod dialektického materializmu nezničíte,pretože hlboko odrážajú spoloč.javy a procesy.Keby ju KSČ do roku 89n používala správne neboli by v spoločnosti také problémy aako sú dnes-veľa píšem.

Napsal voják da 02.12.2011 o 00:43:10


v mnoha věcech se dá s názory vojáka souhlasit.v televizi jsem sledoval relaci,kde vystupoval Cibulka a další dva pánové.Jeden t těchtodiskutéru v závěru řekl,že pravice je sebevědomá a levice byla vždycky nesebevědomá.Základem tvrzení pravice je to,že občan je pomalu povinen být pořád sebevědomý,že stát není ve vztahu k občanovi není nic oivinen.Základem je individuální přístup,silná individualita člověka.Na základe těchto přístupu je jasné,že základem je individualismus.Tí,kteří tohle hlásají nejsou v podstatě sebevědomí.Tyhle teórie v mnohem zlyhali a zlyhávají.Pokud se jedná o politické pozadí to znamená soukromé vlastnictví .Já si nemyslím,že tohle je tén všelék na současné problémy .Pane Cibulko,pokuď vy budete prosazovat jen tu jednu vaši platformu-nenávist a nenávist.Váš program vzbuzuje úsměv,tohle už dnes nefičí.Volič vás brzo odhalí.Zdá se mi,že právě pravice je nesebevědomá,protože ekonomické reóri skoro všech pravicovch ekonomú zlyhávají.Cyklické krize nejsou výsledkem zdravého vývoje,spíše chaosu.Kolik energie,peněz,lidských strát stojí denně,rpčně stojí tento chaos.Liberální,neoloberální teórie zlyhávali a zlyhávají,jsu destrukční a bohužel i deformující.

Napsal mistr da 03.12.2011 o 09:04:10


Napsal da 04.12.2011 o 17:20:54


Ubožiaci čo chcu vešat komunistou aj ich deti o čo ste lepši od komunistou

Napsal Pavel da 29.01.2012 o 10:02:45


tomu sa hovorí -sila argumentov,alebo argument sily.V konventračných táboroch , v boji zomrelo počas 2.sv vojny asi 35000 komunistiov,títro ľudia nasadili aj život za lepší život v vtedajšej našej vlasti.Ani jedna politická strans vzrdy ani potom nemala toľko strát,boli to ľudia,ktorí milovali svoju vlasť.Nepamätám si , že by ústav paäti národa tieto fakty zhromažˇoval a neviedol tútúo špinavú kampań.Tento ústav je bohužiaľ len tendenčná záležitosť a výplod chorej mysle Langoša,podporovaný sionistami a záp.centralami .

Napsal voják da 04.02.2012 o 04:10:44


Vy pán Cibulka sa snažíte o tzzv.pravicovú politiku,niekoľko krát som Vás videl v ČT,možno ,že si myslíte ,že prinášate do českej politikx niečo nové, prevratné,opak je pravdou.Aj česká spoločnosť vie dosť presne ako to bolo ,ako to je teraz ,ale vie aj to ako to bude.Ľudí neoklamete.Profesor Nejedlý ,významný dejateľ na poli kultúry po 2.sv.vojne povedal- "Národ ví hodně , dokonce národ ví všechno".Ste národ husitov a oni krivdu a nespravodlivosť často krát kruto trestali.Boli však zástancami sociálnej rovnosti a spravodlivosti.V tom bola ,hlavne v začiatkoch ich hnutia ich siná zbraň proti nepriateľom.Dokonca aj pápež na II.Vatikánskom koncile vytýčil zásadu približovania sa ku komunizmu ,ako to on nazval,Vy hrajete tie isté noty od kedy vás poznám- boj proti komunizmu,mám pre Vás zlú správu- tento boj nevyhrajete,spoločnosť smeruje k socializmu a komunizmu. na to vemte jed,

Napsal voják da 04.02.2012 o 04:35:27


Tieto zoznamy sú hlúposťou. Neverte im. Tí čo ich uverejňujú sú táraji a chtivý po moci.
Vedome som spolupracoval. Dobrovolne a na základe slobodného rozhodnutia. Žiaden nátlak a pod. Moje meno tam totiž nieje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Prečo? lebo tie zoznamy sú falošné.

Napsal Milan da 26.02.2012 o 20:39:40



ta freška, v 89 , čo by sme si mali primomínať ako štatny smutok nam dopomohla k tomu že skurvení eštšbáci stále s nami zametaju, boh nam pomoz ak je to na celom slovensku tak ako vo vegume dvojitý manažer roka si tam nasadil eštebaka pavla, ten si pribral dalšie štbacke detičky a bačuju , nadelili si 5 - 6 tisic eur a keby im to nevychadzalo, tak prepušťaju
keby nebolo takýchto nenažrancov, robiť by mohli všetci slováci a stačilo by uplne len 6 hodin inač sa to ani nebude dať lebo hodnoty sa buduju a ostavaju a vela prace robia stroje preto ludstvo moze zachranit dobra marxova socialna myšlienka ktorú nezneužiju zase nejaký
stranici štbaci skurvenci čo sa mali
húpať ...

Napsal človek da 28.02.2012 o 11:53:08


zbytocne sa tu nadava na ludi na byv.stb nic sa stym uz neurobi nikdy nikto nikoho nepotresta za donasanie a ostatne zla pachane na ludoch za komunizmu.takze ludia neplytvajte zbytocne energiou zmierte sa stym ze ty ktory donasali sedia v prvych radoch kostolov a v duchu sa smeju stych ktory sa pozastavuju nad tymy co nadavaju a pisu tieto clanky aj nad tymy co v dufaju v spravodlivost.zapametajte si este jedno na slovensku nikdy spravodlivost nebola a nebude a ani o 50 ci 150rokov.este dobre ze zijem 3000km od sk,ale sem tam si este viem zaspominat na demokraticke slovensko

Napsal eduard dacko da 01.03.2012 o 22:13:27


demokratické Slovensko,to ktorémyslíte? Masarykovské,kde boli hladové pochodya hladové doiny, Slovensko ako súčasť ČSR bolo zaostalou časťou bývalej republiky,kde hlad a bieda vyhnala tisíce Slovákov do cudziny a často krát pracovali za mizerný groš na tých najpodradnejších prácach,alebo to bolo za Slovenského štátu?Ked sme svojich občanov posielali na nútene práce do Nemecka,nechali sme si rozbiť štát,posielali židov do plynu,habali ich majetok.Ani tento štát nieje našim štátom,rozobrali si ho nadnárodné monopoly na šrúbky a posvetila to Eú,nám občanom z bohatstva ktoré sme mali už v podstate nič nepatrí.Vyrabovali nám títo demokratickí zločinci továrne ,školy,vedu,zdravotníctvo,vyrabovali sociálny systém,školstvo .Stačilo na to niečo viac ako 20 rokov,vyrabovali nám dokonca spôsob myslenia,našich slovanských koreňov a spôsobu života.Keď sa tento národ nepostaví na nohy a na odpor ,tak bude s ním táto politicko-klérikálná mafia i nadalej manipulovať.USa a ostatné kapit.štáty na špionáž protin ČSSR a ost.štátom soc,tábora vynaložíli toľko penazí.že toide do bilionov,teraz to chcú zpäť.Jediná cesta ako z toho pekla von je znárodnenie strategických podnikov,nie oddlženie bánk,ale znárodnenie bankpového sektoru,štátna podpora poľnohospodárstva,podpora školstva,vytvorenie systému aby školstvo bolo bezplatné,ale aj kombinované.Za rozhodujúce považujem znárodnenie strateg.podv.prie pomyslu.Z tejto vytvorenej nadhodnoty rozdeľovať .Mikloš má teoriu ,že štát je zlý hospodár.Cyklické krízy kapitalizmu ukazujú,že nemá ptavdu.Ročne odpláva 100 mld euro zo Slovenska do kapies zahran.spoločností a bánk,kolko by

Napsal voják da 03.03.2012 o 01:50:16


je to na zaplakanie toto tu

Napsal janosik da 26.03.2012 o 21:41:37


Ako to ze nikde v zoznamoch nieje uvedeny Alfonz Hovancik zo Spisskej Novej Vsi? (Inak toho casu mestsky policajt) Kazdy si ho pamata ako chodil hrdo s paskou PS VB/ZNB na rukave. Ako sa ohanal legitimaciou a pod. Bol tzv. Hrdy a silne presvedceny komunista... verejne sa prezentoval v tom case spolupracou so statnou bezpecnostou.

Napsal Robert Y da 11.04.2012 o 05:43:58


Napsal Kavasch da 14.04.2012 o 17:00:13


Vážený Robert Y , len pre vás píšem: Kaťždý štát si vytvára svoju sieť ľudí, ktorí za určitých okolností spolupracujú s tajnou službou daného spoločenského zriadenia,samozrejme k tomu sa vytvára akože právný a politický rámec, ktorý vychádza z nejakých medzinárodných rámcov.Ochrana vtedajšieho spoloč.systému bola podmienená tým eo bolo od februára 1948.V krátkosti povedané každý štát si chcáni svoj spoločenský systém, v tomto prípade socializmus.Každá tajná služba má svoje metody a prostriedky ako sa dopracuváva k nejakému výsledku.Je to holý fakt.ŠTB bola organizácia,ktorá presne vedela čo má robiť a ako to má robiť.To isté robia aj dnešná SISka a ďaľšie spravod.služby.Budete prekvapený aký systém spolupráce sa využíva dnes, preto mi to od vás pripadá ako naivné a hlúpe čo vy píšetea ako sa nad vecami zamýšľate , ak sa vôbec nad niečím zamýšľate.

Napsal Vojak da 16.04.2012 o 13:21:02


http://www.upn.gov.sk/regpro/zobraz.php?typ=kraj&kniha=69&strana=9
Peter
29.10.1948
Beno
dôverník, kandidát tajnej spolupráce, agent
19053
II
Bratislava
http://www.upn.gov.sk/regpro/vysledky-vyhladavania.php?kraj=&priezvisko=lednar&meno=&datum_narodenia=&kategoria=

A ten stejný Peter Lednar je nyní starostou - pardon primátorem mesta Zlaté Moravce, řekla bych přesněji kraluje ve Zlatých Moravcích.
http://www.peterlednar.sk/kto-som/Jako člověk a jako politik se už dávno i bez své minulosti diskvalifikoval.
Pane Fico, prosím, postarejte se o to, aby svoje kralování ve Zlatých Moravcích
musel ukončit. Děkuji.

Napsal Peter Lednar da 23.04.2012 o 22:01:39


Napsal da 20.05.2012 o 12:04:34


V poslednej dobe je tu nejak mrtvo, ľudia sa nehlásia , mevyslovujú sa akosi..Ani sa Vám nečudujem, máte čoraz hlbšie do kapsy , práce akosi nieto, nájmy a ostatné poplatky sú čoraz vyššie o základných potravinách a ostatnom ani nehovorím, tak to proste je , lepšie sa hovorí s plným bruchom o demokracii.Demokracia je len pre niektorých a hlavne proti niektorým.Demokracia je výmoženosť vládnucich tried a je pori právam pracijúcich ľiudí.Toto čo sa dekjen v Europe a na svete je kríza kapitalizmu, je všeobecná a hlboká, rok 89 bol pre nich spásou , získali naše trhy , ale čo traz, majú ich a nuesú schopní to riešiť.Preto hovorím , že socializmus je ejdiný systém , ktorý vráti človeku dôstojnosť a úctu, nebude to však stalinský model socializmu

Napsal da 04.06.2012 o 14:15:40


Posledné kauzy - Rath a ďaľší smerujú k tomu , že je niečo prehnité v tom štáte rímskom.To je fakt.Tak si povedzme úprimne čo robí naša slávna Siska,kď dochádza k praniu špinavých penazí, prepojeniu špičiek politických s ekonomickými špičkami, čo robí Sis s únikom penazí , technologií a mozgov zo Slovenska,tak by som mohol pokračovať.Čo sa robí s kaiuzou gorila, to nám radsšej vymývajú mozgy SoZOU, Farmou,Paradise a inými nezmyslami.Kde je teda ochrana našich štátobezpečnostných záujmov.Máme ich tak definované, že ich v podstate nemáme.Nebudem sa ďalej rozširovať.Štát je nemocný a ak je nemocný štát , potom aj táto služba je nemocná a treba ju liečiť.

Napsal Vojak da 07.06.2012 o 13:28:11


doba je tak zlá , že ľudia už ničomu neveria, čím je situácia je mimoriadne nevhodná, čo je predzvesťoub riešenia problémov inými zvlášť násilnými prostriedkami, toto je výsledok hlbokej ekonomickej , politickej , morálnej , sociálnej krízy kapitalizmu. Tento stav nechceme , porreba je to zmeniť, tento kapitalizmus je nezdravý a nič neprináša pre 98% populácie našej planéty, ale aj nášho štátu.Kto nájde poisať správne tieto veci vyhrá.

Napsal vojak da 27.06.2012 o 12:28:20


Akosi sa nik nehlási.Niesom zastánca prehnaných extrémov.Kapitalistické tajné služby používali mnoho zákerných metod boja, proti sa vzmáhajúcim sa sociálným hnutiam na celom svete.Natento boj nešetrí miliardami.Cibulka je v mojom pojatí chudák.Aj ked sa toho nikdy nedožijem veľmi by som si prial nahliadnúť do archívov Cia,Mosadu , britsk.tajnej služby a aj vatikálskej tajnej služby.Základom toho je , že tieto organizácie nepracujú v prospech nejakej demokracie,a le vždy proti nej, to je motto vládnucich tried vo svete.Kapitalizmus je v hlbokej kríze do ktorrej mu pomohol samotný socializmus.Socializmus to je budúcnosť aj pre USA

Napsal Voják da 30.07.2012 o 09:20:09


Milý Vojak, neviem, ktorej armády si vojak, ktorej si slúžil alebo slúžiš, ale je to zmes aj dobrých názorov, ale aj úplne presýtených vymytím mozgov komunistami. Presne takto nám to vtĺkali do hlavy. Všetko zlé je kapitalizmus a všetko dobré je socializmus. Štát je nemocný, máš pravdu, lebo nemocný je systém, ktorý vznikol. Ale čo boli tie vírusy, ktoré to spôsobili? Nevšímaš si, že padli len stranícke knižky, ale komunisti tam ostali? Takmer sa hrdo hlásia k tomu systému, viď Fico. Ak je toto tá demokracia, potom kdesi je chyba v tvojom myslení.Predsa keď sa zvrhne jeden systém, tak ten druhý nástupný je potláčajúcim k tomu predchádzajúcemu, teda aj k jej členom, reprezentantom,... A Ako potláčal tento systém komunistov a všetkých zločincov, eštebákov, vládnych činiteľo, osprvavedlnil sa niekto aspoň ich rodinám, veď tu boli popravení ľudia, skončili v tzv. gulagoch, vedci skončili v kotolniach a podobne. Kto to riešil a rieši, kto povie pravdu? A tebe sa čo nepáči na Cibulkovi? Že nemôžeš čítať spisy Mosadu,KGB a podobne? To je ich vec. My predsapotrebujeme vedieť pravdu o spoluobčanoch, kto bol ten, čo spôsobil všetko to zlo. Nebudeme čakať na to, až uverejnia to na Západe.Predsa je dobré vedieť pravdu. Či ti prekáža? Máš tam niekoho zo svojich alebo si tam aj ty? Bojíš sa odplaty za to všetko zlo? Ak nie, tak vítaj to, že my sme tí, ktorí sa neboja ukázať národu tých špinavcov, ktorí sa zapredali buď z prospechu alebo strachu...

Napsal Skyba da 05.08.2012 o 16:07:28


Ja sa nebojím, sám som nazlostený na ľudí,ktorí tak ľahko presdlali do iného koča a vezú sa dalej.Po čas štúdia sa kmi zdá, že sme doplatili na stalinsko-brežnevovský model.Vývoj išiel tak ako išiel.Aj napriek všetkým negatívam,ktoré sa za docializmu vyskytli som hlboko presvedčený, že mu patrí budúcnosť,pretože vývoj asa nedá zastaviť.Dnes ráno pristála americ.vesm.sonda na Marse, tzv.sa globalizujeme,Eú sa spája, vytvára nové vzťahy ,ale aj problémy, sociálne a daľšie úroblémy sú na pretrase dňa a treba ich riešiť.Toto sa dá

Napsal Vojak da 06.08.2012 o 14:32:13


Ja sa nebojím, sám som nazlostený na ľudí,ktorí tak ľahko presdlali do iného koča a vezú sa dalej.Po čas štúdia sa kmi zdá, že sme doplatili na stalinsko-brežnevovský model.Vývoj išiel tak ako išiel.Aj napriek všetkým negatívam,ktoré sa za docializmu vyskytli som hlboko presvedčený, že mu patrí budúcnosť,pretože vývoj asa nedá zastaviť.Dnes ráno pristála americ.vesm.sonda na Marse, tzv.sa globalizujeme,Eú sa spája, vytvára nové vzťahy ,ale aj problémy, sociálne a daľšie úroblémy sú na pretrase dňa a treba ich riešiť.Toto sa dá

Napsal Vojak da 06.08.2012 o 14:32:18


Ja sa nebojím, sám som nazlostený na ľudí,ktorí tak ľahko presdlali do iného koča a vezú sa dalej.Po čas štúdia sa kmi zdá, že sme doplatili na stalinsko-brežnevovský model.Vývoj išiel tak ako išiel.Aj napriek všetkým negatívam,ktoré sa za docializmu vyskytli som hlboko presvedčený, že mu patrí budúcnosť,pretože vývoj asa nedá zastaviť.Dnes ráno pristála americ.vesm.sonda na Marse, tzv.sa globalizujeme,Eú sa spája, vytvára nové vzťahy ,ale aj problémy, sociálne a daľšie úroblémy sú na pretrase dňa a treba ich riešiť.Toto sa dá

Napsal Vojak da 06.08.2012 o 14:32:22


Ja sa nebojím, sám som nazlostený na ľudí,ktorí tak ľahko presdlali do iného koča a vezú sa dalej.Po čas štúdia sa kmi zdá, že sme doplatili na stalinsko-brežnevovský model.Vývoj išiel tak ako išiel.Aj napriek všetkým negatívam,ktoré sa za docializmu vyskytli som hlboko presvedčený, že mu patrí budúcnosť,pretože vývoj asa nedá zastaviť.Dnes ráno pristála americ.vesm.sonda na Marse, tzv.sa globalizujeme,Eú sa spája, vytvára nové vzťahy ,ale aj problémy, sociálne a daľšie úroblémy sú na pretrase dňa a treba ich riešiť.Toto sa dá

Napsal Vojak da 06.08.2012 o 14:32:30


Prešmyklo sa mi to , preto nje tých mojích odotiev viac,vážim si Vaše názory p.Skyba,tak by mal pokračovaťr nejaký dialogmedti rozumnými ľudmi.Len to nekamuflujte niečim.Za celé dejiny sa urobilo toľko skrividlivosti, bezprávia, že je to neskutočné.Došiel som k záveru,že len sociálne spravodlivá spoločnosť je predpokladom do budúcnosti.

Napsal Voják da 06.08.2012 o 17:00:35


dnes som nahodou cital tieto komentare a pochopil som,ze ked sa dostanu take zoznami na verejnost,tak to nic neriesi,dokonca ked sa vyjadria taki ludia/diletenti/ako z 09.07.2011 brezno,co si ani nedaju namahu aby si zistili presne o koho sa jedna a potom kydaju na nevynnych ludi...

Napsal brezno da 23.08.2012 o 22:37:30


Chce sa mi grcať keď sa pozerám ako kvalitne a bez trestu a na vysokej úrovni si žijú bývalí vysokí funkionári KSS a ŠTB. Stali sa z nich novodobí šľahtici tkzv.SMOTÁNKA".
Ten prevrat si zinscenovali sami,aby sa už nemuseli schovávať.
Hanba všetkým tribúnom NOVENBRA 1989 aký vysoký životný štandart ste zabezpečili všetkým funkcionárom KSS, ŠTB a SZM. Stala sa z nich slovenská šľachta a vysmieva sa do očí obyčajným ľuďom. Sme hlupáci a primitívi ako sme túto bolševickú bandu nechali fungovať od okresných inštitúcii až po vládných činiteĺov.
Točili s nami 40 rokov a točia ešte viacej. VEĽKÁ HANBA - VEĽKÉ FUJ!!!!
A že vraj revolúcia,ktorá zvrhla komunizmus, to áno, ale nie komunistických činitľov. HNUS OSTAL!!!

Napsal Lejla da 10.09.2012 o 13:44:40


to je pravda, je bežným ľudom z toho smutno, ale v politike je to tak , že karieristi a lumpi využijú príležitosť a zničia ideály a hlavne tých slušných ktorí to mysleli s tým pooriadkom slušne.

Napsal vojak da 15.09.2012 o 20:02:07


Blíži sa 17.nov.a tak si pripomenieme ako sme pekne s vami vy......My sme vyvolení týmto ovciam vládnuť a tak trpte ked ste sprostí!!!

Napsal Komandant da 09.11.2012 o 09:10:28


a bol 17.november..........
revolúcia bez krvy,pivo bez peny,sex bez lásky,láska bez sexu a mohol by som do nekonečna ,sú to samé veľké NIČ ,a to tak bude kým nepríde NIEKTO kto to celé otočí dole hlavou a z tej staréj špinavej deky vysype všetok ten bordel,veľkou palicou tú deku riadne vypráši a potom bude pokoj.
Ináč obyčajným ľuďom sa nečudujem .že neoslavovali,ale TÍ by mohli zorganizovať aspoň niečo na štýl oberačkových slávností,alebo ONI už medzi ľudí nemôžu?Možno sme ovce,ale nie choré.

Napsal blablablabla....... da 18.11.2012 o 17:48:28


Napsal da 13.01.2013 o 17:48:28


-som 57r.; nik nebol z rodiny v KS-nik!!
Krásne sme žili..neboli problémy,matka domáca-otec rušnovodič; Vyštudoval troch VŠ-/my deti/;Vybudoval DVA Rod.domy!!
v materiáloch sme mali" z nábožensky založ.rodiny"...Krásna doba socíku!
NO VY UPN - agenti ŠtB!- tento tuna cirkus je iba " Špajza na čarodejnice"..treba niekoho očerniť...doplníme ho tuna;;..Či sa nenašiel žiaden postihnutý?-aby povedal-udal-"ty a ty,si bol Štb a bili ste ma, prenasledovali"...TEDA??- Nik sa nenájde??- potom ste ozaj stredoveká špajza na čarodejnice:-

Napsal drahoslav da 08.03.2013 o 10:16:27


Hm, no je to poriadne prečistené. Šak v zozname vôbec nie je náš pupkatý sivý starosta obce, bývalý nomenklatúrný činiteľ s VUML-om!
Aspoň že ho Cibulka odhalil na svojom zozname--- je tam uvedený aj so svojim oteckom.Ale len pod značkou EZO, t.j. Evidenčne zaujmové osoby.Cibulkove zozonamy su lepšie.

Napsal Lucretia Borgia da 07.04.2013 o 00:02:43


nadavaju na damokraciu a všetko zlo tu robi banda komunisticka a sprosty ludia im ešte tlieskaju

Napsal lado 14 5 2013 da 14.05.2013 o 08:15:27


V poslednej dobe sa už toľko nepíše ako predtým.Je to asi preto , že ľudia majú problémy ako prežiť.Tých pomaly 24 rokov od politickej zmeny im poriadne narušilo ich spôsoby života a hlavne peňaženku,úspory z doby socíku sa im minulia teraz žijú ako sa dá.Dobrá je demokracia ked nemám na chleba.O sociálnej oblasti,školstve,vede,poľnohospodárstve ani nehovorím.Je to hrozné kde sme sa to dostali, verím že sa východ nájde , ale nie z touto bandou zlodejov a podvodníkov.To je výsledok po 24 rokoch ich politickej moci.Dnes bezpečnostné služby robia omnoho rafinovanejšie ,zákernejšie a plne kontrolujú nás prostých občanov hlavne ak máme iný názor ako je názor oficiálnej politickej moci.Netreba sa báť, potom už ten život nemá cenu.

Napsal Voják da 06.06.2013 o 16:49:17


obdivujem lada a jeho názor , že za všetko môže tá bands , ak sa aj po 24 rokoch vyhovárate na komunistov , tak ste neschoníniečo lepšie vymyslieť , ani pri tomto systéme nevymyslíte , lebo poznáme základné princípy fungovania kapitalizmu a tie sa storočiami nezmenili, dokonca ani sovietský model socializmu neuspel, dokonca na celej čiare zlyhal , tak sme niekde na prahu niečohpo nového, socialistického.Socializmus nezlyhal , ale zlyhal byrokratický , stalinsko-brežnevovský model socializmu, ktorý dokonca Gorbačov len završil svojou naivnosťou.Mikloš hovoril , že socializmus je nereformovateľný, to sa mýlil,kapitalizmus je nereformovateľný, keby fungoval aj milion rokov raz padne, pretože výsledky práce by

Napsal voják da 06.06.2013 o 17:03:16


by mali súžiť všetkým ľudom a nielen uzkej skupine tých najbohatších a najvplyvnejších.Ked to nepochopíte , tak ste nič nepochopilTak potom len rozmýšľajte a nadávajte na komunistov,otvorene povedané v tom máte pravdu, neboli to komunisti , ale prospechári,vyťažili z ideíí čo sa dalo , obohatili sa , zabednili sa vo funkciách, a zrodinkárčiíli sa a potom vládli.To však komunisti neboli,idea komunist.spoločnosti a jej fungovania je iná, ale aj napriek tomu ten štát fungoval a závidel nám tento náš sociálny systém celý svet-bezplatné zdravotníctvo,školstvo,lacné potraviny ,atd.Tento systém za 24 rokov totálne rozbili,je na zamyslenie , že prečo práve to čo fungovalo.Bol to zámer.

Napsal voják da 06.06.2013 o 17:17:09


Kde nájdem zoznam. Kto ma sledoval,aký agent?

Napsal Kamil. da 19.06.2013 o 23:34:59


Napsal da 26.06.2013 o 20:04:53


Posledny nech zhasne svetlo.

Napsal Dodo da 05.08.2013 o 19:31:40


Veru tak, posledný nech poriadne zhasne svetlo, problémov je toľko , že dnes tie Cibuľkovéské veci sa zdajú byť malichernosťami, máme euro,zlodeji sa vrhli na štát- rozkradli ho ,vrhli s na našu pôdu- rozkradli ju, národné hospodárstvo - rozkradli vlastne všetko rozkradli ,mnohým ľudom ukradli česť ,rozbili aj fungujúci čsl.štát.To stihli za 24 rokovNa našej ornej pôde ,našom jedinpm bohatstve budujú zásobovacie sklady . nové firmy.To považujem za vlastizradu a my sa na to pozeráme,prečo mlčí aj naše vysoko vzdelanéduchovenstvo.Mlčí preto , lebo aj oni sú posluhovači kapitalizmu,dokonca sú jehoprevádzkovateľmi.Im o blaho prostého člpveka nikdy neišlo.Táto havlovšťina, to bol najväčší podvod v dejinách.

Napsal voják da 18.08.2013 o 03:40:29


To čéo napísal Lado 14 05 2013 sa prieči zdravému rozumu.Nech teda špecifikuje,nazvať niekoho"banda komunistická" je silná káva.Za čsl.reo.sme boli zaostalou agrárnou krajinou s nízkou oriduktivitou oráce,zaostalým školstvom,zdrsvotníctvom,aby sa rodiny uživili išlo sa za prácou oi celom svete,hlavne do USA.Slovenský štát do roku 45 to tiež nebolo žiadne terno.V rokoch 48 až 89 nastal obrovký rozvoj vo všetkých oblastiach,hlavne v poľnohospodárstve(stali sme sa sebestačnými,ddokonca sa vyvážalo mäso,obilie mlieko atd.Zdravotný systémnám závidel celý svet,bol bezplatný.Vyvážený priemysel,výborne fungujúce školstvo,+udia mohli spokojne chodiť po ulici

Napsal voják da 13.09.2013 o 12:23:34


memuseli sa báť.Mali sme slušnú vedeckotechn.základnu.Vybudovalo sa množstvo bytom,škôl,jaslí,skoliek a daľších invest.celkov.Každý sy mohol dovoliť zdravé potraviny,boli cenovo dostupné.Nie všetci díce chodili na Bahamy a Tahiti,ale využívali sa dovolenky a ozdravné pobyty pre ľudí a ich deti.Poplatky za jasle,školké jedálne ,ľudové školy umenia boli symbolické125 Kčs šťvrťročne.Dnes sú tieto soc.istoty v nedohľadne,pracujeme za minimálné mzdy .Aj socializmus mal ,množstvo chýb,ale mal množstvo predností-chcel,aj zabezpečil lepší život prostého človeka,pracujúceho človeka.Ešte aj dnes Slovensko množstvo aktív v mnohých štátoch sveta.V roku 89 sme ako ČSSR mali vysoko aktívnu ekon.bilanciu ako štá, neboli sme zadlžení,dnes sa pozrite na Slovensko,je to katastrofa.

Napsal voják da 13.09.2013 o 12:46:02


Pokračujem preto lbo mi to nedá aby som nedal odpoved.Je prravda,že toto publikum je také rôznorodé,že je tažké čakať niečo ako pochopenie.Dnes vueme,že Lado hovorí o ľudoch,kroeí sa dostali do stranylen pre vlastný prosoecha náležite to aj využili.Okres OI v 89 mal 15000 členov KSS,BJ 10000,PPokolo 9000 člšnov a dalo by sa pokračovať.Kde dnes sú?Preto je veľký rozdiel medzi členom strany/ v tej dobe/ a ozajstným komunistom,asi chápete čo chcem povedat.Takže vy Lado by ste dal na pranier členom strany?Ja si myslím,že Vy v tom nemáte vôbec jasno.Tak si ujasnite prečo vypukla 1,2svetová vojna,ktor to zavinil,prečo aj ČR bola tak zničená,koľko bohatstva nám Nemci nenávratne zobrali.Ako tobolo s 1.csl repulikou.Socializmus v ČR bollogickým vyustením snáh ľudí o zmenu,vy na tom nič nezmeníte.Socializmus je najpokrokovejší systém na svete,preto nepovedal posledné slovo.

Napsal voják da 13.09.2013 o 13:12:37


nejaký dani napísal,aj tak treba po ních íst,tým mal aasi na mysli bývalych stranníkov,alebo iných.Ja som už v predošlých riadkoch napísal čo si o tom myslím.Vy si skutočne myslíte,že sa niečo vyrieši,kapitalizmus bude tým kapitalizmom čím v skutočnosti je ,ludia budú stále túžiť po sosiálne sptavodlivejšej spoločnosti,kde sa zdroje národného bohatstva spravodlivejšie prerozdeľovať než tomu bolo a je doposiaľ,teda aby soc-politický systém vyhovoval väčšine ludí.Nadstavbové nevládne organizácie sú častokrátlen fiktívne nastavené organizácie nainancovanie politických strán,hnutí a finančné krytie iných ekon-politických a iných aktivít..To dokonca aj tí socialistickí ako vy hovoríte sú proti tymto aktivitám obyčajní amatéri.Vedci dokonca prepočítali,že ani jeden štát by nevydržal taký všeobecný nápor ako to vydržal ZSSR zo strany Nemecka.Jednalo sa o mobilizáciu všetkých zdrojov aby štát toto vydržal.Bol to vtedy socialistický ZSSR.Nedá sa to v krátkosti takto vysvetlit,ale je to pravda.Teraz mnohí vedci hútajú,píšu,po boji je veľa generálov,ale vtedy?Hitler nenávidel SLOvanov,chcel z nich uribiť podradnú rasu.Dnes sa to podarilo týmto nadnárodným korporáciam,kde veľa fin.prostriedkov odchádza do Nemecka,Holandska,USA ainde,ešte im dávame my dánové úľavy a iné požitky.Niesme mi teda hlupácí.Sme.Dnes nemáme ani toľko slobobody ako sme mali v RVHP.Spočítajte si koľko hlasov má SRN ,VB,Taliansko ,ESP v EU a koľko majúbývalé štáty soc.tábora.Socializmus stratil veľa,ale historická iniciatíva je na jeho strane,preto aj ZSSR vyhral vojnu,pomohol mnohým národom sa pozbierať,on niwsol hlavné bremeno vojny,anijeden národ by to nevydržal,tieto národxy bývalého ZSSR aj cez veľké problémy to vydržali.Verte tomu, že to boli veľké problémy ustáť to.Ak by to oni neustálinebolo by dnes ani nás.Myslím si,že aj práve preto bol socializmus,pretože kapitalistom a tonielen nemekým sa zachcelo zdrojov surovín,ľudskej práce a iných požitkov,preto si vybrali práve takých politikov,ktorí im umožňovali sa takto dostat k bohatstvu.Som častokrát znechutený naivitou niektorých z nás.Chýba nám eeálny pohľad na našu historiu,mládež sa dokonca ani p to záujem.Tam kde je nevedomosž ludia ľahko podľahnú iným vplyvom.Napísal som aj to,že socializmus je aj pre mladých +udí spravodlivejší,humánnejší,len oni o tom ešte nevedia.

Napsal Voják da 13.09.2013 o 17:06:45



Milý " vojak "

Vidíš len to čo vidieť chceš a Tvoje závery sú postavené na naprostej neznalosti faktov . Na svoj názor máš právo a to , že ho môžeš verejne vysloviť považujem za najväčšiu prednosť demokracie.
Vieš si predstaviť čo by nasledovalo , keby si bol prezentoval pred tridsiatimi rokmi názory nesúhlasiace s vedúcou úlohou strany , alebo akýkoľvek nesúhlas??

Napsal senior da 11.10.2013 o 19:51:39


s tým nemôžem súhlasiť,.Fakty sú jedná vec a realita je vec druhá.Nemôžem tvrdiť,že všetko aj za socializmu bolo správne,ale ak definujeme socializmus ,tak v poňatí ekonomicko- politických koncepcií je to spravodlivejší systém,než je kapitalizmus.V tak krátkom čase ako je tu sa to nedá všetko rozviesť.Ak socializmus neuspel v takom merítku ako by sa žiadalo,tak je to chyba opatrení,ktoré sa začali za socializmu realizovať.Ja tomu hovorím stalinský model,ktorý potom neskôr napáchal toľko zla.Nemal nič spoločné s modernou predstavou socializmu,ako otvorenej spoločnosti,demokratickej ,kde sa budú riešiť vzťahy jednotlivých tried na kvalitatívne inej úrovni.Je to realita.

Napsal Vojak da 17.11.2013 o 09:18:32


Ak si zanalyzuete postavenie dnešnej RT na Slovensku,ak si zanalyzujete jej proces sebeuvedomenia ,ako triedy ,ktorá sa najviac podieľa na tvorbe spoločenských hodnôt.Jej postavenie je žalostné.Je manipulovaná,zneuctená a ponáížená,odstrščená do kúta .Aj ked ona v mnohých prípadoch v tomto procese preberá aj iné funkcie,čo si vyžaduje rozvoj ,ale aj tak sa dostali do podrúčia čohosi- ja tomu hovorím manipulácia.Je to na dlhšiu analýzu.Toto všetko nahráva kapitálu,ktorý sa aj prostredníctvom Eú,bánk iž dávno zjednotil a ťahá za jeden povraz a robotníci čo. a roľníci to je ešte horšie.Celá štruktúra na dedinách je rozbitá,nedalo sa to po roku 89 urobiť ináč,asi dalo,ale Západ si to neprial.Za 24 rokov na nás toľko zarobili,a aete tvrdia,že nám musia pomáhať.Ja som presvedčený,že tento model je cesta zlá a naši ľudia už prišli na to,že boli podvedení,nieje to len v neschopnosti ponovembrových politikov,.

Napsal vojak da 17.11.2013 o 09:39:06


Ak teda hovoríš o faktoch,tak sem s nimi,rád si ich prečítam.Aby si si nemyslel,som vždy prístupný všetkému,čo sa dá aj kriticky posúdiť,bez ktického postoja to ani nejde.Aj na socializmus mám veľa kritických výhrad,ale ako spoločensko,politický a ekonomický systém je v prospech ľudí práce spravodlivejší, to nehovorím len ja.Tieto svoje kritické pohľady som mal aj do roku 89 vo vzťahu k Perestrojke,socializmu v ČSSR a východnom bloku.Tak ako som sa nebál,ani teraz sa nebojím.Mám výhrady k práci církví na Slovensku a patrične som im to aj napísal zosvojim podpisom.Církev to je ďaľšia kapitola v živote našej spoločnosti.......To potom nabudúce.....Je pravda,že ľudom treba postupne otvárať oči,lebo asi oslepli.Dostali sa do stavu akejsi divnej agonie a rúbe sa na nich drevo a naša cirkev tomu pomáha,tak ako počas celej svojej historie,nenadarmo im hovoria,že oni sú pastiermi stáda.

Napsal vojak da 17.11.2013 o 09:59:07


kebi vsetkich komunistov boli pozatvarali v 89 tak ako to urobili oni v 50 tich rokoch tak dneska nie su zasa vseci vo visokych funkxiach a zrazu su znich najvecsi demokrati a hlavne poriadni vykoristovatelia ktori maju vsetko pod palcom nam co sme sa pricinili o revoluciu smeju rovno do oci

Napsal druzstevnik da 17.11.2013 o 20:12:36


družstevník má v mnohom pravdu,zapätajte si,pocttiví komunisti nikdy neboli prospechári,ti nikdy neboli orospechárijeden bol pred rokom 89 členom KS4 a dnes ako premier zalozil Smer,mnohí z nich boli aj v Sdkú,Kdh,Hzds a snes patria k iným politikým a podnikateľským štruktúramToto neboli nikdy komunisti,ale prospechári,ktorí kedy koľvek prejdú na druhú stranu,ked im to bude vyhovovať.Co sa dá od toho čakať,kedy prejdú niekde inde,ked už ohlodajú svoju kosť? A budú chcieť podobnú ,nedajbože ešte mastnrjšiu?Komunisti sú čitateľní ,ale títo pseudodemokrati sú nevyspitateľní,lebo túžia po mpoci,vplyve a hlavne penoazoch.Tak je to pán družstevník,.

Napsal Vojak da 27.11.2013 o 14:00:05


Súdruh vojak už si toľko neohajuj tú čvargu komunistickú ale sa pozri hlbšie do dejín a zistíš že najväčší fašisti a masoví vrahovvia boli práve s.Stalin a s Lenin.A slováci sa ešte stále dajú oblbovať komonistickými klamstvami,už mali byť dávno zakázané komunistické symboly,kosák a kladivo,KSS,SDL a potresté ich používanie veď to boli väčšie svine ako samotný hitler.

Napsal ja da 29.11.2013 o 12:18:18


vážený pane,ja súdruh voják vám odpovedámasi toto,že ak sa pozriete na dejiny jednotlivých spoločností tak sa vám stále objavujú tir isté obrázky- jedmí vládli a driuhí boli ovládaní,tí čo vládli,ťak mali v rukách čoraz väčšie bohatstvo aa manipulovali zo všetkým- parlamentami,ekonomikou, orostriedkami komunikácie,dokonca aj myslením ľudí.Socializmus bol prvý ktorý sa to pokúsil zmeniť.To,že za Stalina sa nerobilo všetko dobre dnes vieme,len nevieme presne aké svinstvá robili Usa a ostatné štáty proti mlaadým soc.štátom.Váš pohľad je doť úzký .Nikdy by som si nedovolil porovnávať Trumana s Hitlerom a predsa on dal príkaz na zhodenie bomby na Japonsko.Busha jun. s Hitlerom a predsa vona v Iráku stála tento národ už cez 65000 tisíc obetí.Tažko viete pochopiť to , že i cez tieto problémy hodnotím,že socializmus jepodstetne spravodlivejší systém sociálny ako je kapitalizmus,ukazujú to všetky charakteristiky, napr. americký sociálný a penzijný systém,ktorý je v hroznom stave a cez 50 mil američanov nieje zaradených do soc.systému.Toto je úcta k človeku ?Aj tebe sa radím pozrieť hlbšie do dejín,čo sa už ten kapitalizmus navystrájal . dve svetové vojny, mraky vojen medzi štátmi........Zamysli sa a začni rozmýšľať.

Napsal vojak da 09.12.2013 o 22:32:01


Napsal karol chamuty da 31.12.2013 o 13:44:14


Každý systém má veľa nedostatkov,ale pravdepodobne nemáte žiadnú historickú skúsenosť,ak budeze lepšie poznať historiu jednotlivýxh štátáov a spoločností a štátovlhistoriu spoločenského myslenia a pohybov a filozof.mysleni& potom hodnotte,ak budete znalí spoločenskýxh pohybov a s tým spojenou materialistickou dialektikou potom môžete hpvpriť že ste niečo pochopil.Potom sa budete ináč pozerat na spoločenské a iné pohyby a úlohu komunistov,soc.dwmokratov a aj iných strán v tomto procese,Dialekt,procesy sú nezvratné,tak ako sú nezvratné spoločenské pohyby v nich.Nemusia to byť len komunisti,ktorí sa môžu postarať o spravodlivejší socialistický spoloč.systém.To potom bude prax.Nemáte ani základný prehľadani znalosti o Leninovej koncepcii NEP-u,hlavme ekonomických vývodoch, sú ekonomickou podstatou socializmu ,aj prístupu k spoločenskému vlastníctvu .Nehovorím,že je toideálne,ale svedčí tpo o vysokej variabilnosti socializmu , aj jeho ekonomickej podstaty.Som preto presvedčený,že socializmus po všetkých stránkach je progresívnejší a dynamickejší systém ako kapitalizmus, dosť,dosť........

Napsal Vojak da 17.01.2014 o 22:57:42


Ja som tam dvakrat - a neviem kedy to urbobili - ani podla datumu si neviem spomenut na ziadnu udalost.
Dokonca zijem od 1983 v zahranici a napisali ma tam v r 1988 aj s nejakym krycim menom. Spoluziacka mi na maturitnom stretnuti tak povedala a az teraz viem preco. Vobec som nezareagovala, ani som jej nic nepovedala, nevedela som o co ide - to je uzasne. Nikdy som nespolupracovala s STB, dokonca som odisla zit do zahranicia. Kontaktujem UPN - je to drzost.
Ale poznam takych co su tam a na zoznamoch nie su. Ti pravi tam nie su, toto su zoznamy pre plebs. Ti pravi su zase hore a uz ziju v zahranici - ako bohaci, nie ako ja, ledva sa zviecham, ako ostatni nasi co tam odisli.
Ti co odchadzaju dnes, to su ti s velkym lupom, ziju si tam ako bohaci - po tych nikto nejde.

Napsal Ti pravi tam nie su, to je pre plebs da 02.02.2014 o 10:20:22


Ked si JA prečítate knihu Lži,ktorá hovorí o Stalinovi,tak potom budete trochu ináč hodnotiť aj obdobie v ktorom žil Stalin.Netreba ho glorofikovať,ale objektívne zhodnotiť práve toto hodnotiť.Práve dnes masírujete ľudí svojimi agresívnými výplodmy.Vy ani nechcete počuť obj.skutočnosti,ktoré boli zverejnené o Stalinovi aj na západe.Chcete povedať, že v tejto knihe píše tento historik hlúposti ?Nájdite si tú knizu , prečítajte si ju a potom zanalyziujte a urobte si na vec názor.V skutočnosti musím to povedať,že aj pre vtedajší ZSSR to bola ťažká doba.Kedy je však doba ľahká.Som zvedavý čo budete robiť a čo budete hoboriť ked postupne dôjde aj k deleniu USA,Belgicka ,Španielska a inách štátáv,Tento proces aj v USA už začal.

Napsal vojak da 21.03.2014 o 15:28:23


Napsal ladislav Turay da 27.03.2014 o 23:49:45


Družstevníkovi odkazujem , že všetkých komunisti ako Vy hovoríte nepovešali,lenže niektorým sa to nedá vysvetliť.Aj z tejto doby existuje ponaučenie ,ale po roku 89 sa s vaničkou vylialo aj dieťa.Dnes sú bohatí ešte bohatší( bohužiaľ boli a sú medzi nimi aj bývalí komunisti- riaditelia podnikov, bankári,pracovníci bezpečnosti a iní( To nikdy komunisti neboli,len siobliekli masku a po roku 89 ju dali dole.To boli len členovia KSČ,.ozajstným komunistom záležalo na tomto národe,len tak ako to býva aj v tejto demokracii,tých ozajstných demokratov je čoraz menej,bežnýmokom často nespoznáš kto j kto, po čase to spoznáš určite,ale môže byť neskoro.

Napsal voják da 19.04.2014 o 09:30:32


odpoved družstevníkovi mi vymazali,nevadí.Všetkých sa povešať nedá,ako si Vy predstavujete.Máte pravdu,že zetaz sa mnohí z nich pretrčajú v mnohých funkciách,sú karierní diplomati,majú podtatný vplyv v ekonomike,bankovníctve a inde.Neboli to včak žiadni komunisti,len členoviaa KSČ,ktorí využli situáciu a teraz presedlali na iného koňa.Jeden človek raz povedal" národví hodne,dokonce národ ví všechno"Toho sa držím,lebo je podstatný rozdiel medzi ozajstným komunistom a členom strany.Tých ozajstných sa aj Hitler bál a preto len z Československa ich odpravil 35000.Nech sa teda náš národ už konečne preberie z letargie.

Napsal vojak da 19.04.2014 o 09:43:54


aj kandidáti tajnej spoluprace su vinni .z nich boli tajni spolupracovnici do roku 1989, potom ich prebrala sis, kriminalna policia a su konfidentmi stale, lebo su vydieratelni. ich chlebodarcovia im zahladzuju ich pripadnu trestnu cinnost - vid antonin bugno nar. 1.1.1950.

Napsal bogun da 02.07.2014 o 10:10:35


Je to nanič,vždy som nenávidel minulé zriadenie. V rokoch 1979-1980 som pracoval na železnici v pohraničnej stanici. Všelijaký sa tam "potulovali" aj príslušníci štb.Vždy družne sa prihovárali-takpovediac ťahali rozumy.Medzi rečou aj utrúsili,že ak by si niečo také videl-tak povedz. Dobre, dobre bola odpoveď, aby som ich odbil. Po 34 rokoch som zo zvedavosti prezeral túto stránku a zo zvedavosti som nadhodil moje meno. Skoro mi "gamba" spadla, keď som videl, že sa tu nachádzam ako dôvernik v poznámke ŠOH /štátna ochrana hraníc/.Otec sa mi v hrobe obrátil-žiadnu informáciu a ani činnosť ani spoluprácu som nikdy nevykonal a ten bĺb ma tam uviedol.

Napsal Juraj da 17.09.2014 o 15:27:40


Napsal švábik da 24.09.2014 o 08:13:29


prečo
neboli zverejnené zväzky štb v roku 1990 Prečo neboli zverejnené mena štb už roku

Napsal Štefan da 14.01.2015 o 13:25:12


Prečo neboli štb zverejnene v roku 1991

Napsal Štefan da 15.01.2015 o 15:26:36


je to pozde mali sa otvoriť zväzky štb už v roku 1990

Napsal stefan da 15.02.2015 o 11:14:15


Napsal sivanic da 28.02.2015 o 06:01:08


S odstupom času si tiež myslím , že ŠT-báci to pekne zrežirovali. Môžme vedieť , že náš sused je donášač je zapísaný u Cibulku aj v ÚPN ale vyzerá ,že to je len na konštatovanie , sú nedotknutelní . Chánia sa navzájom , myslím tým súdy políciu a komošov vo vláde.Najde sa snáď skupina ľudi-politikov , ktorí by to vyčistili? Zdá sa , že snáď desiata generácia bude mať šancu na normálny život

Napsal nasud da 22.02.2016 o 15:01:53