Orange klame zákazníkov

Orange logo

Orange umožňuje svojim zákazníkom bezplatnú výmenu SIM karty. Po získaní novej SIM karty, obdržíte aj krátky list s návodom, ako novú SIM aktivovať.

Ako Orange navrhuje SIM kartu aktivovať?
Prvou možnosťou je zaslanie SMS správy na určené číslo s uvedením posledných štyroch čísiel novej SIM karty.

Druhá možnosť spočíva v zavolaní bezplatného čísla, kde na požiadanie robota posledné štyri čísla SIM karty vyťukáte na mobilnom telefóne.

Ako v skutočnosti aktivácia prebieha?
Využijete prvú možnosť a zašlete SMS na uvedené číslo. O chvíľu mobil zapípa a obdržíte potvrdenie o aktivácii... Iba že by nie a správne by posledná veta mala znieť: O chvíľu mobil zapípa a vy sa dozvedáte: "Aktiváciu nie je možné uskutočniť."

Pritlačený realitou využijete druhú možnosť a zavoláte na bezplatné telefónne číslo XXX. Robot oznámi, že aktivácia prebehla v poriadku... Iba že by nie a správne by posledná veta mala znieť: Robot oznámi, že kartu nie je možné aktivovať a budete spojený s operátorom.

Pritlačený realitou počkáte na hlas operátora a oznámite mu, že žiadate aktivovať novú SIM kartu. Operátor SIM kartu aktivuje. Na otázku, prečo nebolo možné aktiváciu uskutočniť cez SMS a neskôr hlasového robota, operátor iba sucho oznámi: "Ten systém občas nefunguje."

Na otázku, či je aktuálne volanie bezplatné, nasleduje suché konštatovanie č.2: "Nie, hovoríte so živým operátorom a hovor je spoplatňovaný." Suma za minútu je (smiešnych?) 1.20 Sk (dúfam, že tá cena už bola s DPH milý Orange!).

Aktivácia novej SIM karty teda zďaleka nie je bezplatná. Najprv zaplatíte 2,50 Sk za zaslanie SMS do nefunkčného systému Orange. Následne sa z bezplatného volania stane volanie spoplatnené. Samozrejme, Orange nikde neuvádza, že hovor je spoplatnený.

Orange v konečnom dôsledku prachsprosto klame a zákazníka okráda.

PS: Odporúčanie živého operátora ohľadne spoplatňovania aktivácie znelo sucho: "Zašlite reklamáciu." Zjavne nejde o prvý protest zákazníka, ktorého Orange oklamal.

:: 09.09.2006 :: rubrika Komentáre :: pridal Daniel :: [*] ::

Diskusia:

Jasne, debilkov ako ty co by si dali preplatit aj tu jednu posranu SMS za 2 koruny poznam velmi dobre. Kriste.

Napísal xx dňa 09.09.2006 o 13:21:20


xx, Ty si ****... (cenzuroval som sa sam :-) Tu nejde o haliere, ale o princip. Ak by islo o prachy, Dusoft by sa domahal vratenia penazi. ;-) Ide o to, ze 1.) informacie, ktore poskytovatel sluzieb zverejnil, nie su pravdive. 2.) ak klient v dobrej viere postupuje podla navodu, vyskusa vsetky moznosti a aj tak nedospeje k uspokojivemu zaveru - o strate casu nebudem hovorit, lebo podla niektorych je to "len par minut"...

Napísal Yanui dňa 09.09.2006 o 14:14:14


BTW, kto urcuje, kde zacina hranica, za ktorou ma strateny cas a peniaze mozu zacat stvat?

Napísal Yanui dňa 09.09.2006 o 14:17:09


Yanui: presne. Nemam zaujem riesit reklamaciu, ktora by mi (ako poznam efektivitu Orange) zabrala X dalsich hodin casu.

Napísal dusoft dňa 09.09.2006 o 14:46:50


pred mesiacom som bol osobne v predajni zmenit sluzbu Teleplatba/teleinkaso z konciacej platobnej karty na novu platobnu kartu, aby som nemusel chodit platit faktury do predajne ci cez inetbanking

pred mesiacom ma obsluzila stara krava ktorej som musel 4x diktovat svoje tel. cislo a viedla nemiestnu konverzaciu

vcera mi dosla informacna SMS, ze mam neuhradenu poslednu fakturu po splatnosti, na toto som hned reagoval a za svoje peniaze bol nuteny volat do Orange ze to pravdepodobne ich pracovnicka dodrbala nech to daju do poriadku

po zisteni problemu to dala pracovnicka do poriadku a zavolala mi s tym, ze dalsi mesiac bude faktura uz strhnuta klasicky z uctu ale tento mesiac ju musim zaplatit rucne a tak som mal na vyber - bud sa ponahlat z prace pre GRID kartu k inetbankingu aby som mohol zaplatit fakturu po splatnosti nez ma odpoja alebo sa drbat uz radsej do inej predajne orange zaplatit fakturu

velmi pekne dakujem orange, ze vdaka vasej neschopnej pracovnicke som musel minat peniaze za telefonovanie k vam kvoli tomu ze vasi pracovnici mi dodrbavaju nastavenie sluzieb a nasledne ma este oberate aj o cas a nutite drbat sa do predajne ako nejaky pripecenec co nepozna Teleinkaso a platobne karty

ako perlicka je, ze v priebehu augusta mi dosla papierova faktura kde je samozrejme uvedene ze tato bude strhnuta automaticky cez teleinkaso, tak vazne neviem preco mna zatahuju do svojej masinerie neschopnych dementov zmenit v systeme cislo karty a v pripade problemu to dat do poriadku bez toho aby ma obtazovali rucnym platenim

podrobne info su na odkaze na moj web aj s update na konci clanku

Napísal Markoff [web] dňa 09.09.2006 o 17:00:39


a vies co, nastval som sa, idem reklamovat tie vcerajsie telefonaty a stratu casu zapricinene neschopnostou ich pracovnikov, tie 3Sk ci kolko mi za to stoja

Napísal Markoff dňa 09.09.2006 o 17:04:58


Ja som aktivoval uz dve ci tri SIM karty cez SMS a bolo to bez problemov.
Je ale dobre vediet, ze obcas to nefunguje a chapem ze si nastvany.
Budem rad, ak o tejto tvojej skusenosti napises aj na moju stranku. ;)

Napísal Rimmon [web] dňa 09.09.2006 o 22:42:33


Nasledovat bude clanok o tom, ako ta v potravinach oklamali o jednu igelitovu tasku?

Napísal xx [web] dňa 10.09.2006 o 13:03:51


Prave pre taketo dovody som v T-Mob. sice to tam neni tiez moc ruzove ale aspon ma tak nes*ru ako ked som mal pausal v 'Super' Orange

Napísal XXXXX dňa 10.09.2006 o 14:22:27


Ludia, vy by ste vsetko chceli zadarmo. Kde zijete? To, ze dostanes sim kartu bezplatne ti nestaci? A to, ze si ju nedokazes aktivovat bezplatne svojou neschopnostou, za to si mozes sam. Vymena sim karty je 400,-Sk bez DPH (podla cennika)a naklady na dorucenie 84,50 s DPH (z vlastnych skusenosti). V liste mas uvedene moznosti, ako si kartu mozes aktivovat bezplatne. Ked to nezvladas musis sa obratit na niekoho kto ti ju aktivuje a to nieje zadarmo. Aj to mas uvedene v cenniku, ze prepojenie na operatora je spoplatnene 1,20 bez DPH za minutu. A ohladom odporucania operatora na reklamaciu? Co si cakal, ze co ti povie? Vsade kde si uplatnujes reklamaciu, reklamacia musi byt pisomne vypodlozena a uz nehovorim o tych, kde chces aby ti vratili peniaze.
Ja som zatial nemal ziadne zle skusenosti z Orange alebo zakaznickou linkou ci uz sa jednalo o sukromne alebo firemne zalezitosti.

Napísal Tuky dňa 11.09.2006 o 17:19:51


Tuky: precitaj si vsetko pomaly este raz. Bez tej krcovej zily, co ti vyvrela pred ocami, budes lepsie vidiet.

Napísal dusoft dňa 11.09.2006 o 17:33:13


tento blog nema chybu :DDD

Orange klame ! Nie je to zadarmo , ale za dve koruny! Svine jedne :DDD haha

Napísal Kirk dňa 12.09.2006 o 01:48:05


...a tito ludia, co tu pisu svoje slaboduche diskusne prispevky, maju obciansky preukaz a volebne pravo. Kua. :-)

Napísal Yanui dňa 14.09.2006 o 01:19:44


mily Kirk, keby si nevedel, tak dnes si za dve koruny kupis napr. dvojo vydani Hospdarskych novin, ja vazne nevidim dovod aby nas Orange zdieral o niekolko vydani novin

Napísal Markoff [web] dňa 14.09.2006 o 13:02:39


Napísal Mimina dňa 29.04.2007 o 21:44:25


Napísal ixo dňa 11.06.2007 o 14:48:17


Napísal Roman dňa 19.01.2008 o 23:45:20


Napísal mik dňa 23.01.2009 o 09:25:36


Napísal MT dňa 24.03.2009 o 10:08:16


Napísal Hmmm dňa 17.10.2009 o 00:15:43


ak sa ti zablokuje sim karta a nemas puk da sa to odblokovat aj tak ze prejdes na pausal stym ze ak chces hned po mesiaci sa ten pausal da zrusit,,

Napísal bodka0611 dňa 26.12.2009 o 16:34:00


presne, mne az po 10 minutach natahovania povedal operator, ze musim cakat....neznasam, ked niekto nepovie vec narovinu a takto zavadza!!!

Napísal Iva dňa 13.01.2011 o 10:05:25


Napísal Lucia dňa 25.12.2012 o 14:40:47


Napísal Lucia dňa 12.02.2013 o 10:38:23


dobri den ja sa chcem opytat kolko bi stala orange karta do mobilu lebo mam jeden telefon na orange a to je firemny a nemam tam kartu tak chcel bi som si kupit a neviem kolko stoji dakujem kebi ste boli taky dobry a poslalimi cenu ej orange karty

Napísal stefan janicek dňa 25.03.2013 o 10:55:56


Napísal Laco dňa 08.04.2013 o 22:56:29


Orange,zamestnanci co sa naucia jednu vetu naspamat,aby nahovorili zakazdnika na pausal a poistenia,a pripadne reklamacie kuka na Vas ,ci si myslite o nom ci vysiel vysoku.Pre pripad zavola kolegu a pozeraju dvaja.Pat a Mat .Drzim Palce a nech, maju co naj viac zakazdnikov,lebo hlupacikovia ,ktory tam pracuju,kazia meno a vela zakazdnikov odchadza inam vdaka nim.

Napísal veronika dňa 05.08.2013 o 19:57:15


Napísal Pavol dňa 13.02.2014 o 19:32:24


Napísal dňa 18.11.2014 o 11:56:58