Orange klame zákazníkov

Orange logo

Orange umožňuje svojim zákazníkom bezplatnú výmenu SIM karty. Po získaní novej SIM karty, obdržíte aj krátky list s návodom, ako novú SIM aktivovať.

Ako Orange navrhuje SIM kartu aktivovať?
Prvou možnosťou je zaslanie SMS správy na určené číslo s uvedením posledných štyroch čísiel novej SIM karty.

Druhá možnosť spočíva v zavolaní bezplatného čísla, kde na požiadanie robota posledné štyri čísla SIM karty vyťukáte na mobilnom telefóne.

Ako v skutočnosti aktivácia prebieha?
Využijete prvú možnosť a zašlete SMS na uvedené číslo. O chvíľu mobil zapípa a obdržíte potvrdenie o aktivácii... Iba že by nie a správne by posledná veta mala znieť: O chvíľu mobil zapípa a vy sa dozvedáte: "Aktiváciu nie je možné uskutočniť."

Pritlačený realitou využijete druhú možnosť a zavoláte na bezplatné telefónne číslo XXX. Robot oznámi, že aktivácia prebehla v poriadku... Iba že by nie a správne by posledná veta mala znieť: Robot oznámi, že kartu nie je možné aktivovať a budete spojený s operátorom.

Pritlačený realitou počkáte na hlas operátora a oznámite mu, že žiadate aktivovať novú SIM kartu. Operátor SIM kartu aktivuje. Na otázku, prečo nebolo možné aktiváciu uskutočniť cez SMS a neskôr hlasového robota, operátor iba sucho oznámi: "Ten systém občas nefunguje."

Na otázku, či je aktuálne volanie bezplatné, nasleduje suché konštatovanie č.2: "Nie, hovoríte so živým operátorom a hovor je spoplatňovaný." Suma za minútu je (smiešnych?) 1.20 Sk (dúfam, že tá cena už bola s DPH milý Orange!).

Aktivácia novej SIM karty teda zďaleka nie je bezplatná. Najprv zaplatíte 2,50 Sk za zaslanie SMS do nefunkčného systému Orange. Následne sa z bezplatného volania stane volanie spoplatnené. Samozrejme, Orange nikde neuvádza, že hovor je spoplatnený.

Orange v konečnom dôsledku prachsprosto klame a zákazníka okráda.

PS: Odporúčanie živého operátora ohľadne spoplatňovania aktivácie znelo sucho: "Zašlite reklamáciu." Zjavne nejde o prvý protest zákazníka, ktorého Orange oklamal.

:: 09.09.2006 :: rubrika Komentáre :: pridal Daniel :: [*] ::

Diskusia:

Jasne, debilkov ako ty co by si dali preplatit aj tu jednu posranu SMS za 2 koruny poznam velmi dobre. Kriste.

Napsal xx da 09.09.2006 o 13:21:20


xx, Ty si ****... (cenzuroval som sa sam :-) Tu nejde o haliere, ale o princip. Ak by islo o prachy, Dusoft by sa domahal vratenia penazi. ;-) Ide o to, ze 1.) informacie, ktore poskytovatel sluzieb zverejnil, nie su pravdive. 2.) ak klient v dobrej viere postupuje podla navodu, vyskusa vsetky moznosti a aj tak nedospeje k uspokojivemu zaveru - o strate casu nebudem hovorit, lebo podla niektorych je to "len par minut"...

Napsal Yanui da 09.09.2006 o 14:14:14


BTW, kto urcuje, kde zacina hranica, za ktorou ma strateny cas a peniaze mozu zacat stvat?

Napsal Yanui da 09.09.2006 o 14:17:09


Yanui: presne. Nemam zaujem riesit reklamaciu, ktora by mi (ako poznam efektivitu Orange) zabrala X dalsich hodin casu.

Napsal dusoft da 09.09.2006 o 14:46:50


pred mesiacom som bol osobne v predajni zmenit sluzbu Teleplatba/teleinkaso z konciacej platobnej karty na novu platobnu kartu, aby som nemusel chodit platit faktury do predajne ci cez inetbanking

pred mesiacom ma obsluzila stara krava ktorej som musel 4x diktovat svoje tel. cislo a viedla nemiestnu konverzaciu

vcera mi dosla informacna SMS, ze mam neuhradenu poslednu fakturu po splatnosti, na toto som hned reagoval a za svoje peniaze bol nuteny volat do Orange ze to pravdepodobne ich pracovnicka dodrbala nech to daju do poriadku

po zisteni problemu to dala pracovnicka do poriadku a zavolala mi s tym, ze dalsi mesiac bude faktura uz strhnuta klasicky z uctu ale tento mesiac ju musim zaplatit rucne a tak som mal na vyber - bud sa ponahlat z prace pre GRID kartu k inetbankingu aby som mohol zaplatit fakturu po splatnosti nez ma odpoja alebo sa drbat uz radsej do inej predajne orange zaplatit fakturu

velmi pekne dakujem orange, ze vdaka vasej neschopnej pracovnicke som musel minat peniaze za telefonovanie k vam kvoli tomu ze vasi pracovnici mi dodrbavaju nastavenie sluzieb a nasledne ma este oberate aj o cas a nutite drbat sa do predajne ako nejaky pripecenec co nepozna Teleinkaso a platobne karty

ako perlicka je, ze v priebehu augusta mi dosla papierova faktura kde je samozrejme uvedene ze tato bude strhnuta automaticky cez teleinkaso, tak vazne neviem preco mna zatahuju do svojej masinerie neschopnych dementov zmenit v systeme cislo karty a v pripade problemu to dat do poriadku bez toho aby ma obtazovali rucnym platenim

podrobne info su na odkaze na moj web aj s update na konci clanku

Napsal Markoff [web] da 09.09.2006 o 17:00:39


a vies co, nastval som sa, idem reklamovat tie vcerajsie telefonaty a stratu casu zapricinene neschopnostou ich pracovnikov, tie 3Sk ci kolko mi za to stoja

Napsal Markoff da 09.09.2006 o 17:04:58


Ja som aktivoval uz dve ci tri SIM karty cez SMS a bolo to bez problemov.
Je ale dobre vediet, ze obcas to nefunguje a chapem ze si nastvany.
Budem rad, ak o tejto tvojej skusenosti napises aj na moju stranku. ;)

Napsal Rimmon [web] da 09.09.2006 o 22:42:33


Nasledovat bude clanok o tom, ako ta v potravinach oklamali o jednu igelitovu tasku?

Napsal xx [web] da 10.09.2006 o 13:03:51


Prave pre taketo dovody som v T-Mob. sice to tam neni tiez moc ruzove ale aspon ma tak nes*ru ako ked som mal pausal v 'Super' Orange

Napsal XXXXX da 10.09.2006 o 14:22:27


Ludia, vy by ste vsetko chceli zadarmo. Kde zijete? To, ze dostanes sim kartu bezplatne ti nestaci? A to, ze si ju nedokazes aktivovat bezplatne svojou neschopnostou, za to si mozes sam. Vymena sim karty je 400,-Sk bez DPH (podla cennika)a naklady na dorucenie 84,50 s DPH (z vlastnych skusenosti). V liste mas uvedene moznosti, ako si kartu mozes aktivovat bezplatne. Ked to nezvladas musis sa obratit na niekoho kto ti ju aktivuje a to nieje zadarmo. Aj to mas uvedene v cenniku, ze prepojenie na operatora je spoplatnene 1,20 bez DPH za minutu. A ohladom odporucania operatora na reklamaciu? Co si cakal, ze co ti povie? Vsade kde si uplatnujes reklamaciu, reklamacia musi byt pisomne vypodlozena a uz nehovorim o tych, kde chces aby ti vratili peniaze.
Ja som zatial nemal ziadne zle skusenosti z Orange alebo zakaznickou linkou ci uz sa jednalo o sukromne alebo firemne zalezitosti.

Napsal Tuky da 11.09.2006 o 17:19:51


Tuky: precitaj si vsetko pomaly este raz. Bez tej krcovej zily, co ti vyvrela pred ocami, budes lepsie vidiet.

Napsal dusoft da 11.09.2006 o 17:33:13


tento blog nema chybu :DDD

Orange klame ! Nie je to zadarmo , ale za dve koruny! Svine jedne :DDD haha

Napsal Kirk da 12.09.2006 o 01:48:05


...a tito ludia, co tu pisu svoje slaboduche diskusne prispevky, maju obciansky preukaz a volebne pravo. Kua. :-)

Napsal Yanui da 14.09.2006 o 01:19:44


mily Kirk, keby si nevedel, tak dnes si za dve koruny kupis napr. dvojo vydani Hospdarskych novin, ja vazne nevidim dovod aby nas Orange zdieral o niekolko vydani novin

Napsal Markoff [web] da 14.09.2006 o 13:02:39


keď som sa sem dostala,tak s Orangom nie som spokojná ani ja. kto z vás si vyskúšal roaming v orangi?bomba.nikto vás neupozorní že máte spoplatnený aj neprijatý hovor,lebo bol presmerovaný na odkazovú schránku,atď.v T-mobile mi po aktivácii roamingu okamžite prišla správa o tom,že si mám zrušiť presmerovania ak za nich nechcem platiť.napísala som zo zahraničia 11 správ, a za neprijaté hovory zaplatila 2867,- Sk. tu už nejde o 2 koruny milý Tuky.

Napsal Mimina da 29.04.2007 o 21:44:25


Vážení, Yanui má pravdu. Ide o princíp a ľudia čo na takéto "maličkosti" serú majú bohužiaľ volebné právo. Tu máte krásny príklad ako vás monopol bude schopný postupne zožrať - o to už nepôjde o ľ koruny...

Napsal ixo da 11.06.2007 o 14:48:17


Orange ma reklamu na akciovy telefon za korunu, v nasl. fakt. období vam vsak nezabudnu nauctovat 200 Sk za zmenu v systeme ale o tom sa uz nikde nedozviete, akosi vam to zabudnú povedat a to nehovorim o omyloch, ked vam zauctuju jednu sluzbu dva krat. Tu pomoze iba zmena operatora, inak sa budu nadalej spravat ako byvale Slovenske telekomunikacie.

Napsal Roman da 19.01.2008 o 23:45:20


no mne akurat prišiel fon od nich a tiež mi nejde aktivovať sim,to neni o prachoch,ale o nervoch z totho

Napsal mik da 23.01.2009 o 09:25:36


Spoločnosť orange nielenže účtuje v dnešnej dobe už prehnané ceny za hovory,ale vo viacerých prípadoch zavádza zákazníka neúplnými informáciami o službách za účelom obohatenia sa.
Navyše k tomu sa správa arogantne a zasiela nevyžiadané sms ktoré neboli aktivované,a sú toho schopný aj v nočných hodinách.
Predtým som bol v T-mobile a takéto problémy som nemal.
Paušál na orange je nevýhodný a informácie o službách často zavádzajúce.
To je môj názor na spoločnosť Orange.

Napsal MT da 24.03.2009 o 10:08:16


No .. a ešte mám taký dotaz ,že zablokovala sa mi SIM karta alee táto moja SIM -KA má už svoje roky a tak nejak sa mi stratil PUK kód,,, no iné riešenie v ORANGE nevidia len take ze si musim kupit novu SIM .... .... no podla mojich informacii sa da SIM obdlokovat v t-mobile aj bez poskytnuti a PUK kodu neviem sice ako je to mozne ze v t-mobile sa to da a v orange nie...... tak dalsi priklad ako zdieraju o prachy ... nejde o kolko penazi pridete ale o to akym sposobom ... mosno sa mylim a vazne sa to odblokovat neda,,,,,ale mam taky nazor ze skor mam pravdu ja ... navyse ak by som mala pausal SIM katru by uz dokazali odblokovat aj bez puk kódu..... O2 sa mi zdá najvýhodnejšie pre ľudí .... pretože je FÉR..:) !!!

Napsal Hmmm da 17.10.2009 o 00:15:43


ak sa ti zablokuje sim karta a nemas puk da sa to odblokovat aj tak ze prejdes na pausal stym ze ak chces hned po mesiaci sa ten pausal da zrusit,,

Napsal bodka0611 da 26.12.2009 o 16:34:00


presne, mne az po 10 minutach natahovania povedal operator, ze musim cakat....neznasam, ked niekto nepovie vec narovinu a takto zavadza!!!

Napsal Iva da 13.01.2011 o 10:05:25


Ahojte chcela by som sa opytat čo mám robyť ked som si zablokovala kartu s dobijnim kreditu?

Napsal Lucia da 25.12.2012 o 14:40:47


Orange su podvonici a klamu predavčku su lojalne vtedy ked chcete telefon potom sa spravaju k Vam ako keby ste boli odpad ked mi skonči viazanošť tak nikdy v živote do Orange nevstupim nakolko strešne klamu a zavadazaju ludi su neustretovy a predavačky nič nevedia spravaju sa doslova Hnusne

Napsal Lucia da 12.02.2013 o 10:38:23


dobri den ja sa chcem opytat kolko bi stala orange karta do mobilu lebo mam jeden telefon na orange a to je firemny a nemam tam kartu tak chcel bi som si kupit a neviem kolko stoji dakujem kebi ste boli taky dobry a poslalimi cenu ej orange karty

Napsal stefan janicek da 25.03.2013 o 10:55:56


Dnes som si aktivoval micro Sim. Samozrejme cez operátora. Automaticky to preplo z 431 na operátora potom o mi "robot" povedal že sa to nedá. Skvelý biznis za tie roky. Smradi

Napsal Laco da 08.04.2013 o 22:56:29


Orange,zamestnanci co sa naucia jednu vetu naspamat,aby nahovorili zakazdnika na pausal a poistenia,a pripadne reklamacie kuka na Vas ,ci si myslite o nom ci vysiel vysoku.Pre pripad zavola kolegu a pozeraju dvaja.Pat a Mat .Drzim Palce a nech, maju co naj viac zakazdnikov,lebo hlupacikovia ,ktory tam pracuju,kazia meno a vela zakazdnikov odchadza inam vdaka nim.

Napsal veronika da 05.08.2013 o 19:57:15


Pozor na Orange pýtal som sa či za novú SIM kartu platím odpoved bola NIE dnes som poštou dostal faktúru za aktivaciu SIM karty 11 euro pritom som ju mal v mobile len niekolko minút a vôbec som ju nepoužil je to super podvod !!!

Napsal Pavol da 13.02.2014 o 19:32:24


Napsal da 18.11.2014 o 11:56:58


LEN SI TO VYRATAJTE KOLKO JE TO PRI 1000COM ZAKAZNIKOVI A KOKO TO JE ZA ROK

Napsal babka K BABKE da 04.08.2015 o 11:13:37